Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Heb nog geen nieuw toestel nodig maar als het zo ver is ga ik zeker verder kijken dan de grote merken die we nu in nl hebben.

Ik zou eens beginnen met verder kijken dan android groot is :p.
Comparision%20Sheet_complete_scale2.jpg


920 word m voor mij.
 
Daar wil ik ook wel voor open staan hoor, tegen die tijd is er ook meer bekend over WP8 dus neem ik dat zeker mee in de overweging.
 
Marcel, ik heb een root/rom vraagje :p

Ik wil dus een een andere rom gaan draaien, ik wil af van de berg app's die er standaard op staan en wil dat m'n tel soepeler draait en minder stroom trekt.

Een erg populaire is de Ressurection remix lees ik her en der, doet die wat ik wil ?

Hoe zet ik een rom op mn tel ? :p
 
Idd, ik heb mijn tel zo net geroot via xda.
Ben me nu alleen ff aan het verdiepen wat ik er nu mee kan :+
 
Of tele2, das ook kpn netwerk.

Volgens mij huurt Tele2 capaciteit in bij T-Mobile. Telfort is praktisch KPN, dat is wel wat anders dan een virtuele operator spelen.

Telfort 300 min + 1000mb internet: €22,-

Is gewoon @ KPN netwerk :)

thnx! 22 euro is meer dan prima:) dat wordt em

edit: dit staat er: downloaden tot 7 Mb/s en uploaden tot 2 Mb/s. Is dit een beetje snel? standaard is die daar 2 Mb/s download en 0,1 Mb/s upload. Ben daar totaal niet in thuis.
 
Dat is prima, vaak haal je het toch niet eens. Er is nog 1 snellere variant en dat is 14/3 geloof ik. En ik zou altijd waar het kan (thuis, school, werk, kroeg, etc) gebruik maken van Wifi.
 
Ok :p

Al ff gelezen idd, lijkt niet moeilijk te zijn...

-edit-

1 ding snap ik niet of lees ik gewoon over heen..

Als ik de Resurrection Remix Jelly Bean ROM v3.0.6 for Galaxy S2 i9100 er op wil hebben moet ik dat jellybean al hebben draaien ? of kan ik die gewoon over 4.04 heen knallen ?

-edit-

Nee dus, heb mn sgs2 nu op jellybean draaien met de ressurection remix rom :)
 
Last edited:
Ik had ook Miui geflashed, maar blijf hangen op het Miui logo bij het opstarten :(
Nu Cyanogenmod 9 geflashed, maar is bij mij niet helemaal foutloos..
 
Onze toestellen draaien beide prima, Ressurrection remix ziet er strak uit, enkel heel af en toe dat het toetsenbord een sec ofzo blijft hangen en de fb app vast naait maar dat is zo opgelost.
 
Ik ga het zo ook nog maar eens proberen op Miui.
Op Cyanogenmod krijg ik mijn contacten niet terug, hoewel die wel op mijn sim en google staan... :mad:
 
@malco: eerste boot van MIUI duurt wel ff he, houdt daar rekening mee..
op CyanogenMod heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad, wel gewoon igelogd etc met je Gmail neem ik aan :/

@Douw: MIUI , beste rom imo..
En idd het lijkt op iOS, is beetje de kloon ook daar van.
 
@malco: eerste boot van MIUI duurt wel ff he, houdt daar rekening mee..
op CyanogenMod heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad, wel gewoon igelogd etc met je Gmail neem ik aan :/

@Douw: MIUI , beste rom imo..
En idd het lijkt op iOS, is beetje de kloon ook daar van.

I know, maar geen half uur :+, misschien dat ik geen passende firmware heb ofzo, maar die kan ik niet flashen..
Ik draai nu weer op CM9, waar ik nu mijn contacten via google geïmporteerd heb, maar importeren van SIM gaat niet. 'geen contacten op SIM' zegt ie.
 
Last edited:
Wat voor telefoon had je dan, heb je hem van te voren al geroot of ben je er net mee begonnen ?

Dat met die contacten op sim niet vinden heb ik ook eens gehad, ik weet niet meer precies wat nou de fix was.. >_<
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top