Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Mijn doelgroep smst anders aardig veel. 17 jarige vrouwelijke pubers zonder data abbo.

Hoorde er laatst eentje die zei dat ze geen beltegoed meer had, schrok me rot :D (al heb ik ook lang zonder data abo gedaa :+ )
 
Ik mag straks ook verlengen maar met die toestel lease ben ik duurder uit volgens mij. Ik denk dat ik overstap naar een sim only abbo.

Ik heb alleen een probleem met mijn Ace +. Hij verbindt wel met wifi en heel af en toe pakt hij daadwerkelijk internet verbinding. Maar wil ik bijv een app downloaden dan blijft hij op 'download starten' hangen. Gooi ik de wifi uit en ga ik via gewoon internet op de telefoon dan pakt hij hem wel.
 
Er is nog geen eens een release datum vrij gegeven, weet niet hoe lang je van plan bent te wachten?

Ik ga een beetje uit van november..

Ik doe het wel, mijn 3gs valt ook bijna uit elkaar + scherm gebarsten. Heb een sim-only die elke maand op te zeggen is en wacht nog fijn even af.. Duurt nog even, maar ach ik kan alles nog doen wat ik wil..

Mijn scherm is ook gebarsten maar t werkt allemaal nog en ik stoor me er niet zo aan. Ik zit er dan ook aan te denken om een sim only aan te schaffen voor zolang.
Welke provider heb je? Want normaal is het toch niet zo dat je elke maand op kunt zeggen?

Ik heb een aanbod gehad van Vodafone voor een sim only, kwam uit op 23eur in de maand 8P
Zijn ze helemaal gek geworden? Ik heb dan ook vriendelijk bedankt. 10,- voor een sim only vind ik de max :)

Ik sms trouwens ook nog, op festivals loopt iedereen te kutten op internet, laat mij maar lekker smsse hoor. Buitenland, gebieden waar geen internet is (ja, die bestaan!)
Verder heb ik overal wifi, thuis, op t werk, school, zelfs in mijn kroeg :D (al is dat soms niet altijd goed :+)
 
Ik ga een beetje uit van november..



Mijn scherm is ook gebarsten maar t werkt allemaal nog en ik stoor me er niet zo aan. Ik zit er dan ook aan te denken om een sim only aan te schaffen voor zolang.
Welke provider heb je? Want normaal is het toch niet zo dat je elke maand op kunt zeggen?

Ik heb een aanbod gehad van Vodafone voor een sim only, kwam uit op 23eur in de maand 8P
Zijn ze helemaal gek geworden? Ik heb dan ook vriendelijk bedankt. 10,- voor een sim only vind ik de max :)

Ik sms trouwens ook nog, op festivals loopt iedereen te kutten op internet, laat mij maar lekker smsse hoor. Buitenland, gebieden waar geen internet is (ja, die bestaan!)
Verder heb ik overal wifi, thuis, op t werk, school, zelfs in mijn kroeg :D (al is dat soms niet altijd goed :+)

http://www.ben.nl/abonnementen/1

Ik heb Ben maandcontract, nooit geen problemen mee.
 
23e is heel zo gek nog niet hoor, heb een beetje zitten vergelijken en met mijn verbruik zit ik op de 28 pm

Ik heb nu een abo van nog geen 23 euro pm incl telefoon. Maarja, dat was vroegah :P

Denk dat het beste is gewoon een losse telefoon kopen en een sim only abo bij Ben te nemen. Dat is iig wat ik ga doen. Telefoon kopen als ie wat goedkoper is dan €500 :+
 
Vroeger was alles beter :P

ik ga van bijna 70e naar 28e pm met ongeveer een zelfde bundel, al een hele verbetering.

Toevallig gister editie NL gezien ? daar ging het over de idioot hoge abbo prijzen in NL, in Amerika heb je bijvoorbeeld onbeperkt bel/sms met 3 Gig data voor 20e P/M ook in frankrijk/duitsland liggen de prijzen stukken lager.

Het gaat hier bij wel om sim only abbonementen.
 
2emdded.png


Alweer een mooie update voor Android! Heerlijk snel :~
 
Ik krijg geen updates?

Misschien inmiddels iemand die weet hoe het komt dat mijn S2 automatisch stille stand op dempen zet nadat hij uit is geweest?
 
Nu al een Vodafone abbo gezien voor 42,50 euro in de maand en moest dan nog 30 euro bij betalen voor de S3. Eerste 12 maanden 50% van de prijs. 500 mb internet, 140 min en onbeperkt sms.

Het wachten loont op deze manier wel. September is mijn abbo afgelopen en kan ik hem per maand opzeggen.
 
Sinds paar dagen de nieuwe galaxy s3. Maar wat een verschil weer met de s2 zeg. Had eigenlijk niet verwacht dat deze generatie weer ruim de oude zou overtreffen.

Echt alles is weer veel sneller en beter.

ook ben ik verbaasd over de accu. Heb nu 2 dagen gedaan ermee met ondertussen films en internetten en weet ik veel wat. En pas op de 2de dag s'avonds in de oplader gehangen.

Kortom weer een erg fijn toestel die ik ieder kan aanraden.
 
Tijd voor een nieuwe... One X, One S of Galaxy Note?

SII te oud, SIII te duur, iPhone heb ik al 2 jaar, en wil net iets goedkopers per maand...
 
Vandaag eens gekeken, maar One X & Note zijn echt en0rm... Wordt een One S als ik terug kom van vakantie, prima toestelletje lijkt me...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top