Centraal mobiele telefoon topic #11

Status
Not open for further replies.
Ik zal volgende week ook de S3 halen. Experia S leek mij ook mooi, maar scheelt maar 130 euro. Dan toch liever weer een samsung :)
 
Dilemma.
Mijn 3gs is onderhand op sterven na dood, mijn abbo loopt 28 juli af, maar ik wil een iphone 5.
What to do? In de tussentijd een sim only abbo nemen en hopen dat mn 3gs het volhoudt? :')
 
Dilemma.
Mijn 3gs is onderhand op sterven na dood, mijn abbo loopt 28 juli af, maar ik wil een iphone 5.
What to do? In de tussentijd een sim only abbo nemen en hopen dat mn 3gs het volhoudt? :')

Er is nog geen eens een release datum vrij gegeven, weet niet hoe lang je van plan bent te wachten?
 
Dilemma.
Mijn 3gs is onderhand op sterven na dood, mijn abbo loopt 28 juli af, maar ik wil een iphone 5.
What to do? In de tussentijd een sim only abbo nemen en hopen dat mn 3gs het volhoudt? :')

Ik doe het wel, mijn 3gs valt ook bijna uit elkaar + scherm gebarsten. Heb een sim-only die elke maand op te zeggen is en wacht nog fijn even af.. Duurt nog even, maar ach ik kan alles nog doen wat ik wil..
 
Vandaag bij Vodafone en KPN geweest.

Vodafone: 160 min - Onbeperkt SMS - 500MB internet 7,2 snel - eerst 6 maanden gratis daarna 42,50 en moet 105 euro bij betalen voor de S3. Totaal 870 euro

KPN: 150 min/sms - 500mb 14 snel - eerste 4 maanden 25 euro daarna 35 euro en moet 130 euro bij betalen voor de S3. Totaal 930 euro

Twijfel dus zwaar van welke ik moet uitzoeken. Vodafone moet ik waarschijnlijk nog 30 euro aansluit kosten en bij KPN niet. SMS bundel handig of niet handig ik weet het niet...
 
In dat soort noodgevallen kun je beter bellen imo. Zal zo goed als altijd in het buitenland zijn en dan heb je ook niks aan een bundel.
 
Festivalletje doel ik meer op, bellen heeft dan geen zin aangezien je elkaar toch niet verstaat :P
 
Ok duidelijk, dus het abbo van KPN nemen dan. Die internet snelheid haalt die never nooit niet. Maar 35 euro in de maand vind ik wel net wat chiller dan 42,50.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top