Mensen reizen vaak lang om daar te komen en het is maar een keer per jaar. En mensen rijden maar 2 keer en er is geen winkel open dus als je dat allemaal optelt vind ik dat het voor de ene keer wel zo kan.
Hoezo dan?
is het regelement niet duidelijk? als je ver moet rijden wat ik ook moet kijk je eerst het hele regelement door en loop je alles na en als je zeker weet dat je dat allemaal in orde hebt ga je pas. lijkt me niet zo heel moeilijk en netzo wat ik zag heeel veel brommers werden afgekeurd omdat ze geen kettting beschermer hadden staat in het rgelement alle draaiende onderdelen afschermen en ook nog een keer specifiek over de ketting. dus iedereen moet hem gewoon goed lezen.
om ons ze kunnen verzekeren moeten zij ook gewoon een streep trekken.
dankje henri!
iemand enig idee wat het email adres is van die mannen die foto's zaten te makenof dat ze eenwebsite hebben ofzo?
Volgensmij stond Sebas daar ook bij (maatje van titus) die zal ze hier wel posten.
Zo vandaag maar ff als toeschouwer naar Jubbega geweest.
Heb samen met Sebas, een maat van Titus redelijk veel foto's gemaakt vanaf de start, we hadden daar een mooi plekje geregeld.
ben mijn foto's nu aan het uploaden, ik hoop dat deze er vanavond opstaanen die van Sebas zullen ook vanzelf hier wel terecht komen
verder was t een gezellig dagje, wat me vooral opviel is dat dit jaar alles veel vlotter verliep vergeleken met vorig jaar, tenminste niet dat eeuwige gewacht
Dat was ik dus, stond alleen nog ingelogd op Titus zn profiel :#Ik zal mijn foto's hier vrijdag/zaterdag posten! 150 stuks ongeveer! Dus iedereen staat er mooi op :+