This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 2009

Mensen reizen vaak lang om daar te komen en het is maar een keer per jaar. En mensen rijden maar 2 keer en er is geen winkel open dus als je dat allemaal optelt vind ik dat het voor de ene keer wel zo kan.

Hoezo dan?

is het regelement niet duidelijk? als je ver moet rijden wat ik ook moet kijk je eerst het hele regelement door en loop je alles na en als je zeker weet dat je dat allemaal in orde hebt ga je pas. lijkt me niet zo heel moeilijk en netzo wat ik zag heeel veel brommers werden afgekeurd omdat ze geen kettting beschermer hadden staat in het rgelement alle draaiende onderdelen afschermen en ook nog een keer specifiek over de ketting. dus iedereen moet hem gewoon goed lezen.

om ons ze kunnen verzekeren moeten zij ook gewoon een streep trekken.

dankje henri!

Zo vandaag maar ff als toeschouwer naar Jubbega geweest.

Heb samen met Sebas, een maat van Titus redelijk veel foto's gemaakt vanaf de start, we hadden daar een mooi plekje geregeld.

ben mijn foto's nu aan het uploaden, ik hoop dat deze er vanavond opstaan en die van Sebas zullen ook vanzelf hier wel terecht komen

verder was t een gezellig dagje, wat me vooral opviel is dat dit jaar alles veel vlotter verliep vergeleken met vorig jaar, tenminste niet dat eeuwige gewacht

Last edited:

Vent loop niet zo te zeiken man. Dan ga je lekker zelf daar staan als TC. Iedereen heeft vandaag lekker kunnen rijden, prima toch? Ze hebben ook een heleboel zaken wel afgekeurd.

Als je als TC daar staat kun je vaak wel zien wat wel klopt en wat niet een rotorafdekking vind ik nou niet iets om iemand op af te keuren om de bovengenoemde redenen.

Er zijn wel mee dingen onlogisch in het regelement, maar daar is SBO regelement naar mijn emening niet anders in. Zaken die echt gevaarlijk zijn hebben ze ook wel afgekeurd, maar ze hebben vast wat kleine dingen door de vingers gezien, puur om te zorgen dat zoveel mogelijk mensen konden rijden. Daar gaat het juist om op zòn dag toch:!?

Was wel geslaagde meeting aleen was echt echt ver rijden in totaal heen en terug 600km

Scooter liep wel aardig goed had aleen wat problemen met starten eerste heat had ik het

reactie vermogen van een dooie oma 0.446 reactie tijd er na wheelie dus moest terug op

het gas en toen een tijd van 8.146 maar wel met een eindsnelheid van 114.59 km/h 8P

bagger start dus. Tweede heat reactie vermogen iets beter 0.215 maar ook weer kleine

wheelie tijd 7.614 eindsnelheid 111.48. Kwam dus ongeveer een tiende te kort voor de

omloop wel jammer want denk ik met een goede start nog wat betere tijd had kunnen plaatsen.

Verder heeft mn broertje nog wat plaatjes geschoten ga ze nu even uploaden.

Wij, Albért en ik mochten vanuit Genemuiden komen speakeren dit jaar en dat was zeker gezellig. Er werd sportief gestreden om de prijzen en ik hoop dat jullie alleemaal een leuke tijd hebben gehad.

In ieder geval tot in Genemuiden op 29 augustus.

Greetz Barney

oke mooi sebas!

@ Barney, organisatie was erg goed werd duidelijk vertelt wie er moest en waar alles was zijn geen dingen mis gegaan na mijn weten en vind dat echt wel een complimentje waard!

Bij mij en John ging het ook niet echt lekker.

1ste run 7.8 met 20 meter wheelspin ofzo en 0,3 reactie
2de run 7.6 met wat druk uit de band betere start meer grip en 0,2 reactie

Niet echt iets om trots op te zijn, maar het ding loopt wel zeer mooi.
Voor damwoude nog ander poulies erin, want daar zit het probleem wrs.

Eerste reeks foto's bijna alemaal wazig omdat hij ze in foute stand geschoten had 8P

Komt zo nog een lading foto's die wel scherp zijn bijna alle deelnemers van stnd scooter klasse staan er op.

Mijn aparaat:

Sonic liep erg lekker, 1e plek weten te pakken in de std klasse! Van de sonic enkel de kappen wat verlicht en de voorvork verlaagd. Frame en voorvork waren verder nog orgineel. Was n toffe dag!

ook hier weer thuis aanwezig...dood.
ja was weer een toffe dag, als vanouds!
gister aaf om 2 uur erin en 5 uur er weer uit, al die moeite voor een hobby.
geloof 9e geworden in de standaard scooter klasse.
opzich vond ik dat wel netjes met een scooter van 78 kilo en een rijder van ongv 90 kilo, 7,8 sec is het geworden.
ja er zaten een paar hele snelle tussen zoals "hein vlaar" en hamstra.
maar over het algemeen zijn de tijden net een beetje minder spectaculair als bij de sbo.
maar dat maakt het niet minder leuk naar mijn weten.
ja het was wel een mooie meeting om in te komen voor sluiskil na traag en ongein.

Hein vlaar boekt m haha! Titus reed 7.4x oid best goede tijd iig, alleen ging finales in met Deestone achterband en toen hattie dus 20 meter wheelspin en lag die eruit..Best zonde.