Brommersprint Jubbega 2009

Hey jurjen heb nog een oldskool filmpje van je

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=h21OrrixKW0"]YouTube - Vale-46 tegen bwm touring[/ame]

2 jaar geleden:P

Pff moet over 3 uur en 40 minuten al vertrekken blijft niet veel tijd over voor te slapen. Net nog even getest soms soort van dip in begin en andere keer dikke wheelspin echt vaag snap er niks meer van. Heb iig zin in tot morgen alemaal.

voor mensen die misschien niet door het weer kwamen maar tijwfelen.

tot nu toe is het droog beetje zon wel witte wolkjes maar blauwe lucht.

out moan :P

niet op geschreven oid. dus sorry :(

was wel nieuw baan record

van de zelfde als vorig jaar in scoot extreem, reed 131,? ook snelste tijd voor toen 6,931 als ik me herinner. meer weet ik niet echt meer.

( 1e keer da tik ging dus meer gaan kijken en op leten op klasgenoot.)

maar vond het niet super hard gaan de extreem reden velen ver boven de 7 :S

paar gingen wel mooi, dacht titus die knalde echt goed (K) :P

mijne dus mooi verneukt :P morgen helaas geen sluiskil.

3/4e van de baan het bekende woaaaaap geluid. nog wel tijd van 7,5 maar liefst 99 kmh over de finish :P
Echt balen dat ie stuk gelopen is want liep echt hard.

mja daar ff cil eraf gehaald

zuiger:

Foto-Y8SHI6Z6.jpg

Foto-6AKHYIKD.jpg

Verder was snelheidsrecord idd verbroken in extreem.

Verder dat ikv an tijden weet is dat martin kossen 6,9 in std klasse reed.

Thomas Molendijk 1ste in de standaard scooter klasse, Martin Kossen 2de in die klasse
Sandra Hamstra 1ste in scoot extreme klasse en Vasco is 2de in die klasse met mijn blok +ralf+

Weet niet zeker of ik de klasses hier goed benoemd heb

hmm had vas allemaal gaatjes in zen kappen?? zal even kijken of ik zen project kan vinden.

mja anders alvast bedankt.

laat maar gevonden.

Ik heb vandaag ben net ook terug eerste keer liep die goed, werd op het laatst ingehaalt voor een zip, en 2e race kon lennard zijn berneli niet starten dus moest ik in me eentje maar liep erg slecht.. maar verder gelukkig niks kapot gelopen:) zijn der al mensen met leuke foto's ik had nummer 146?:)

Back