hmm had vas allemaal gaatjes in zen kappen?? zal even kijken of ik zen project kan vinden.
mja anders alvast bedankt.
laat maar gevonden.
TIJDEN?
ja zag het project al, beter had ik dat even van te voren bekekenik had die blauwe nog in me hoofd, niet alleen een frampje nja jammer.
maar het viel me best tegen. moet maar eens sbo kijken denk ik.
ok die schakels vond ik maar boer beun :S
verder was het leuk mooi weer beetje wind enzo.
en tijden weet ik niet :S
ja zag het project al, beter had ik dat even van te voren bekekenik had die blauwe nog in me hoofd, niet alleen een frampje nja jammer.
maar het viel me best tegen. moet maar eens sbo kijken denk ik.
ok die schakels vond ik maar boer beun :S
verder was het leuk mooi weer beetje wind enzo.
en tijden weet ik niet :S
sbo of dit is bijna hetzelfde.. want zijn ook mensen van sbo die ook jubbega mee pakken...
aangezien ik zelf ook eens sbo heb gereden
Sbo en een friese sprint zitten toch net wel behoorlijk wat verschillen tussen vind ik zelf hoor!!! Niet negatief of zo, maar t verschilt toch wel in bepaalde dingen
Dat zou niet meer dan logisch zijn toch ? Anders kunnen ze het net zo goed niet in het reglement zetten.Wat moet je dan doen? Mensen afkeuren zo dat ze niet kunnen rijden omdat er geen onderdelenshop aanwezig is.
Er zijn maar een paar tijden die ik weet, Vasco 6.8x, Kossuh 6.96, Sander Hamstra 6.6x en Thomas Molendijk 7.2x
Dat zou niet meer dan logisch zijn toch ? Anders kunnen ze het net zo goed niet in het reglement zetten.
Kosse verneukte het dan in de finale oid ? Omdat hij toch 2e is geworden.
iemand enig idee wat het email adres is van die mannen die foto's zaten te makenof dat ze eenwebsite hebben ofzo?