This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Brommersprint Jubbega 2009

hmm had vas allemaal gaatjes in zen kappen?? zal even kijken of ik zen project kan vinden.

mja anders alvast bedankt.

laat maar gevonden.

Vas reed in scoot extreme klasse..... Alleen een zwart frame dus.
Die jongen met die gaatjes in zn kappen is denk ik Thomas Molendijk, geloof dat die met een gaten kappenset reed, met een sonic

Jaaaaaahaaaaaaaaaa Wiegah

Er zijn maar een paar tijden die ik weet, Vasco 6.8x, Kossuh 6.96, Sander Hamstra 6.6x en Thomas Molendijk 7.2x

ja zag het project al, beter had ik dat even van te voren bekeken ik had die blauwe nog in me hoofd, niet alleen een frampje nja jammer.

maar het viel me best tegen. moet maar eens sbo kijken denk ik.

ok die schakels vond ik maar boer beun :S

verder was het leuk mooi weer beetje wind enzo.

en tijden weet ik niet :S

Die blauwe is met pensioen haha

sbo of dit is bijna hetzelfde.. want zijn ook mensen van sbo die ook jubbega mee pakken...
aangezien ik zelf ook eens sbo heb gereden

Klopt schakels reden veel bij de 11 sec.

ik reed 9.2 (onafgesteld) en probleempje met scooter

[ir]http://dennis-design.nl/foto/albums/jubbega/CIMG4017.JPG[/ir]
[ir]http://dennis-design.nl/foto/albums/jubbega/CIMG4018.JPG[/ir]

Tent aan de overkant
[ir]http://dennis-design.nl/foto/albums/jubbega/CIMG4019.JPG[/ir]

en ik zelf!
[ir]http://dennis-design.nl/foto/albums/jubbega/CIMG4022.JPG[/ir]

verder heb ik nog filmpjes die komen zo snel mogelijk!

sbo of dit is bijna hetzelfde.. want zijn ook mensen van sbo die ook jubbega mee pakken...
aangezien ik zelf ook eens sbo heb gereden

Sbo en een friese sprint zitten toch net wel behoorlijk wat verschillen tussen vind ik zelf hoor!!! Niet negatief of zo, maar t verschilt toch wel in bepaalde dingen

Ook alweer terug als toeschouwer. Jammer dat me maatje voor wie ik kwam 2e run problemen had...achteraf bleek 1 van z'n membraankleppen kapot te zijn. Gelukkig geen schade aan de cilinder.

@ Lintiej jou zuiger zag er idd niet zo lekker meer uit!

Ding van TTE liep gewoon goed en het zag er ontzettend snel uit(was het ook) alleen kijkende naar de tijd kan het gewoon nog sneller dus ben benieuwd wat er dit jaar nog te wachten staat.

Al met al een super leuke dag gehad.

Sbo en een friese sprint zitten toch net wel behoorlijk wat verschillen tussen vind ik zelf hoor!!! Niet negatief of zo, maar t verschilt toch wel in bepaalde dingen

heb 2 jaar terug weinig verschil gemerkt..
zijn kleine dingetjes maar erg verschillen valt wel mee

Tijden zul je wel verschil hebben en beter afgewerkte brommers/scooters maar lekker boeient vond dit hartstikke leuk en was erg gezellig!

Ook voor de eerste keer mee gedaan met scooter van een maat van me. Ding was alleen nog helemaal orgineel (kwa tune werk) en n het begin wou die maar geen toeren maken. Maar heb me wel vermaakt. Tijden van 9,2 en 9,1 gereden.... Andere keer beter. Zullen nu weer even gaan afsellen en nu ook even een tesbank opzoeken

leuke en gezellige dag gehad.
ik vond de keuring wel een lachtertje .
hij voelde at aan mijn remmenhevels, banden,vering, en rotor en dat was het .
werd aan gesproken dat ik nix ervoor had voor mijn rotor maar gewoon zonder nix der voor gereden.

Wat moet je dan doen? Mensen afkeuren zo dat ze niet kunnen rijden omdat er geen onderdelenshop aanwezig is.

Nouja er is tegen mij gezecht dat je gewoon werd afgekeurd en ik mooooooest een kapje voor me roter heb gisteren nog hele huis afgezocht voor zon kut kapje voor me roter kerel keek bij mij naar me uitlaat of die vast zat en banden en was primaXD

Wat moet je dan doen? Mensen afkeuren zo dat ze niet kunnen rijden omdat er geen onderdelenshop aanwezig is.
Dat zou niet meer dan logisch zijn toch ? Anders kunnen ze het net zo goed niet in het reglement zetten.

Er zijn maar een paar tijden die ik weet, Vasco 6.8x, Kossuh 6.96, Sander Hamstra 6.6x en Thomas Molendijk 7.2x

Kosse verneukte het dan in de finale oid ? Omdat hij toch 2e is geworden.

Nou Jubbega eerste geworden, maar met beetje gemengde gevoelens. Tijden waren constant 6,6 met rond de 0,2 reactie, dus 6,4 had gereden kunnen worden. We hadden gehoopt op een tijd van in de 6,3, maar grip werkte niet echt mee en blok begon steeds slechter te lopen in de loop van de dag. Wel snelheidsrecord verbroken met een top van 132 km/h. Voor de rest was de organisatie goed voor elkaar en vond ik absoluut niet onder doen van SBO. Nog complimenten naar de mannen van Kossen, want 6,9 rijden met dat gewicht is echt een prestatie!

iemand enig idee wat het email adres is van die mannen die foto's zaten te maken of dat ze eenwebsite hebben ofzo?

Dat zou niet meer dan logisch zijn toch ? Anders kunnen ze het net zo goed niet in het reglement zetten.

Kosse verneukte het dan in de finale oid ? Omdat hij toch 2e is geworden.

Mensen reizen vaak lang om daar te komen en het is maar een keer per jaar. En mensen rijden maar 2 keer en er is geen winkel open dus als je dat allemaal optelt vind ik dat het voor de ene keer wel zo kan.