Erik. Running 1 September 2010 #621 USA: Deze 3 zijn uit een helikopter gemaakt: En nog één in flight boven Groenland: Mijn vakantie in een paar plaatjes .
USA: Deze 3 zijn uit een helikopter gemaakt: En nog één in flight boven Groenland: Mijn vakantie in een paar plaatjes .
Machiel. MFabrications 1 September 2010 #623 Daar zitten toch een aantal gave foto's tussen pfff...!! Heel netjes :W
D10N ookwel Dion! 1 September 2010 #625 Ik ben jaloers op je vliegtuigfoto, ik zat niet bij het raam Leuk om te zien dat iedereen bijna hetzelfde USA rondje maakt
Ik ben jaloers op je vliegtuigfoto, ik zat niet bij het raam Leuk om te zien dat iedereen bijna hetzelfde USA rondje maakt
Laurens. Do the Dahmer! 1 September 2010 #626 wat ben je nou ongeveer kwijt voor zo'n amerika trip"?.. en voor hoelang
Erik. Running 1 September 2010 #627 Thanks mensen . Ik was echt blij met me plaats in het vliegtuig ja . Ben jij toen ook naar Monument Valley/ Bryce/ Zion/ Lake Powell geweest Dion? Laurens. said: wat ben je nou ongeveer kwijt voor zo'n amerika trip"?.. en voor hoelang Click to expand... Wij waren met 6 man voor 3 weken. Kwamen zeker uit rond de 20.000.
Thanks mensen . Ik was echt blij met me plaats in het vliegtuig ja . Ben jij toen ook naar Monument Valley/ Bryce/ Zion/ Lake Powell geweest Dion? Laurens. said: wat ben je nou ongeveer kwijt voor zo'n amerika trip"?.. en voor hoelang Click to expand... Wij waren met 6 man voor 3 weken. Kwamen zeker uit rond de 20.000.
Dirk. Well-Known Member 1 September 2010 #628 Wat een geld. Mja, zoiets moet je gewoon gedaan hebben imo. Ga het zelf ook 100% doen, supervet!
The Fatal Buell XB9 1 September 2010 #629 vind het reuze mee vallen iets meer als 1000 euro de man per week.. Denk dat het all-in is dus vlucht eten drinken verblijf. Als dat zo is valt her reuze mee!!!
vind het reuze mee vallen iets meer als 1000 euro de man per week.. Denk dat het all-in is dus vlucht eten drinken verblijf. Als dat zo is valt her reuze mee!!!
Erik. Running 1 September 2010 #633 Thanks ! Leuk dat je echt voor gigabytes aan foto's schiet en er uiteindelijk maar zo weinig (zijn er wel wat meer dan hier gepost) zijn waar je tevreden mee bent. Ik vind deze 'snapshot' ook wel tof:
Thanks ! Leuk dat je echt voor gigabytes aan foto's schiet en er uiteindelijk maar zo weinig (zijn er wel wat meer dan hier gepost) zijn waar je tevreden mee bent. Ik vind deze 'snapshot' ook wel tof:
race_typhoon Well-Known Member 2 September 2010 #635 D10N said: Ik ben jaloers op je vliegtuigfoto, ik zat niet bij het raam Leuk om te zien dat iedereen bijna hetzelfde USA rondje maakt Click to expand... Ik herken ook 2/3 op de foto's jah
D10N said: Ik ben jaloers op je vliegtuigfoto, ik zat niet bij het raam Leuk om te zien dat iedereen bijna hetzelfde USA rondje maakt Click to expand... Ik herken ook 2/3 op de foto's jah
Erik. Running 2 September 2010 #637 Bedankt iedereen. Ben blij om te horen dat ze goed in de smaak vallen .
Fox_gek Pilsje erbij? 4 September 2010 #638 Erik. said: Bedankt iedereen. Ben blij om te horen dat ze goed in de smaak vallen . Click to expand... En terecht
Erik. said: Bedankt iedereen. Ben blij om te horen dat ze goed in de smaak vallen . Click to expand... En terecht
Martin. .. 4 September 2010 #640 ja hou maar op Erik. Ik baal er met het plaatje meer van dat ik geen dikke spiegelreflex heb en fotografische skills
ja hou maar op Erik. Ik baal er met het plaatje meer van dat ik geen dikke spiegelreflex heb en fotografische skills