Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Iemand hier geïnteresseerd in een Canon EOS 450d + uv filter + extension tubes + boek waarin de hele camera wordt uitgelegd?

in perfecte staat.

Ik heb mijn intro op de kunst academie in maastricht al gehad. Afgelopen week naar maastricht verhuisd en overmorgen beginnen!

Maandag werkplaats instructie voor de lessen ruimtelijk ontwerp enz. Met hout en metaal bewerking.

Dinsdag eerste uren fotografie :)
ben benieuwd!

Last edited:
Ik heb mijn intro op de kunst academie in maastricht al gehad. Afgelopen week naar maastricht verhuisd en overmorgen beginnen!

Maandag werkplaats instructie voor de lessen ruimtelijk ontwerp enz. Met hout en metaal bewerking.

ben benieuwd!

Ik hoop in Den Haag te gaan beginnen in 't 2e jaar.
Gebaseerd op m'n werk wilde de hoofddocent me zo aannemen, ze dacht alleen dat er wat shit bij IBG zou veranderen, waardoor ik financieël gezien in problemen kon komen.
Nagegaan, maar dat is gelukkig niet waar.

Zit nu alleen al sinds maandag te wachten op bericht, waarschijnlijk gezien de introweek.. :|
/fingers crossed

Toch nog! Heel vet! Ben benieuwd. Volgensmij best een goede opleiding in denhaag. Ik werk af en toe voor een fotograaf die ook in denhaag opleiding heeft gevolgd. Www.kentin.net

ik kon het propedeuse jaar ook overslaan ivm vooropleiding op het grafisch lyceum, maar heb besloten om dat niet te doen. Heb bij mijn toelating ontdekt dat ik het ook wel tof vind om grote ruimtelijke dingen te ontwerpen. Met mijn handen werken met hout/metaal enzo. En toch creatief. Ga in het eerste algemene jaar verder ontdekken of dat wat is :)

ben benieuwd!

Misschien beetje offtopic,
Maar waar woon je nu in maastricht ?

Toch niet in zo'n studentenhol :)

Iedereen maakt altijd foto's met mooi weer, maar deze regenachtige dagen is het misschien wel een leuke uitdaging om mooie foto's van regen te maken ?

I.E:

RainyDayLeaves126.jpg

rainy_days1.jpg

Rainy_Days_by_larafairie.jpg

Afgelopen Zondag ff mn cam mee genomen naar Scheveningen.

[Ir]http://i35.tinypic.com/14943tx.jpg[/Ir]

Zie pas net dat de horizon scheef is :emo:

Status
Not open for further replies.
Back