Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Maar waarom wil je zo graag FF ? 7d maar je kan ook een 50d nemen.

50d tegen over 5d
meer MP , better focus systeem, veel sneller, denk persoonlijk ook better ISO resultaten.

bedoel zijn even voorbeelden he en 5de kan je alleen maar EF glas nemen en geen EF-s

Inderdaad, ik twijfel ook nog tussen een 40/50D of een 5D. Focussysteem ben ik van op de hoogte, maar heb ik opzich niet nodig, sneller ook niet echt. En de ISO daar heb ik geen idee van eigenlijk, ik dacht dat de 5D beter was (wat ik ERG belangrijk vind).

Liveview en scherm op de 50D zijn allesinds wel een mega pluspunt.

Gisteren ook een Nikon vastgehad. Je zou haast alles gaan verkopen en omschakelen. :X

Ja, 5D gaat tot 3200 en 50D tot 12800, maar boven de 3200 wordt de 50D best wel waardeloos vind ik.

Zo...

Mijn camera is op de carbagerun overleden doordat hij in een laag van 5cm water lag te zwemmen....:X.

Het betrof een oude Canon Powershot S5 IS.
Afgelopen run ook met een 450D geschoten, en nu moet ik toch wel zeggen dat zo'n (450/500D) camera wel de opvolger wordt als ik m'n geld van de reisverzekering heb gekregen.

Anyway... als je iemand weet met een prima body & evt wat assecoires, geef effe een gil ;).
Nieuw kopen is ook een optie, maar wie weet is er een leuke aanbieding 2ehands ;)

Die droplul die mn cam zou komen heeft afgezegd :( Eikel... Collega wil em wel voor € 150,- overnemen...

Ik zag vandaag een 450D aanbieding @ mediamarkt.... met kitlens een een andere lens erbij... ik had me nog zo bedacht even het lenstype op te schrijven..maar ben het dus vergeten :D

ALs ik overnieuw zou beginnen zou ik zeker een tweedehands body halen en een lens naar eigen keuze. Kitlens is zeker niet verkeerd om mee te beginnen maar vaak verkoop je tweedehands lenzen zo weer voor hetzelfde geld!

ALs ik overnieuw zou beginnen zou ik zeker een tweedehands body halen en een lens naar eigen keuze. Kitlens is zeker niet verkeerd om mee te beginnen maar vaak verkoop je tweedehands lenzen zo weer voor hetzelfde geld!

Klopt inderdaad, body's verliezen hun waarde, maar lenzen blijven qua waarde praktisch hetzelfde.

Twee foto's van vandaag, fototechnisch niet zo bijzonder, wel een altijd verschijnsel bij vliegtuigen:

4843856057_27b8769ed1_z.jpg

4844474462_a609d760f9_z.jpg

waarom nee je dan geen nikon sandor?? Ik ben ook over gestapt en tot nu toe geen moment spijt gehad. Vandaag voor het eerst d300s geschoten en ook weer te vreden over, maar me d700 is echt fantaschtis!! Mooi foto maarten!

Ik heb nu dan eindelijk een andere body gekocht, 50D is het geworden. Krijg hem morgen of overmorgen binnen, ben erg benieuwd. Kan gelijk mee op vakantie in ieder geval :)

Status
Not open for further replies.
Back