Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Correct, ik vind het er lekker extreem uitzien, en het kost niet zoveel tijd. 8)

4x4 = standaard handelingen :)

heb af entoe klein beetje zelfde gevoel als peter.
Maar ze zien er altijd wel goed uit.

2 had je er uit kunnen halen vanwegen de mensen die er staan.

1 is mooie plaat.
Dan heb je een heel mooi setje hoor bram, natuur kan je ook nog voor een statief kijken.

heb af entoe klein beetje zelfde gevoel als peter.
Maar ze zien er altijd wel goed uit.

2 had je er uit kunnen halen vanwegen de mensen die er staan.

1 is mooie plaat.
Dan heb je een heel mooi setje hoor bram, natuur kan je ook nog voor een statief kijken.

Ik vindt twee juist wel informatief, zie je gelijk hoe de setting daar is en hoe huge zo'n truck is 8)

Ben laatst opzoek gegaan naar een leuk setje om mee te beginnen,
interesse ligt al enige tijd bij deze hobby en wil er daarom echt mee aan de slag.
Op internet kwam ik deze set tegen:
http://www.cameranu.nl/artikel/81364/Canon_EOS_550D_18-55_IS_55-250_IS.html
Is dat volgens jullie iets? de 55-250IS lens van goede/redelijke kwaliteit?
Of dan eerder voor een 50D gaan?
Hoor het graag van jullie!

edit: wel al enig "verstand" ervaring met andere van bekende.

Mooi setje. Zelf ook beide lenzen, de 55-250 is voor zijn prijs gewoon goed. Ik zou hem zo opnieuw kopen.

Jah dat is wel zo ja. Als die een verslag van een event zou doen wel.Nu als ik de eerste zie onwijs mooie plaat en dan vindt ik de 2de een beetje een snapshot. Vandaar.

1.

2.

Ik ga al mijn spullen verkopen, dat ik een basis heb voor een nieuwe camera.

DUSSS als iemand een canon 350D met Sigma 27-70mm F2,8 en een Falcon 8mm fisheye wil. Give me a holla. :p

En nu ?
@anne

En nu ?
@Melv

Nieuwe speultje,s gekocht :P
D300s + sigma 300 F2,8 +1,4 TC en een Sb900

Sb600 is al verkocht. Zoekt er nog iemand een 1,7 TC van nikon????? Heb hem te koop.

En nu ? Wachten op salaris en dan naar de gitaarwinkel. Gitaar ligt al daar en spullen zijn al besteld. Wanneer er geld is word het spulleke ingebouwd. Kost om en nabij € 350,- maar heb dan wel professioneel spul erin zitten uit een gitaar in de prijsklasse € 1000-1500.

Over een tijdje komt er vast wel weer een camera. Dan in ieder geval wel een spiegelreflex.

En nu ?
@anne

En nu ?
@Melv

Nieuwe speultje,s gekocht :P
D300s + sigma 300 F2,8 +1,4 TC en een Sb900

Sb600 is al verkocht. Zoekt er nog iemand een 1,7 TC van nikon????? Heb hem te koop.

Anne of ik? Mijn plannen zijn allesinds een canon 5D te kopen, dan moet ik het wel ff trekken met alleen een 50mm F1,8. :X

Maar waarom wil je zo graag FF ? 7d maar je kan ook een 50d nemen.

50d tegen over 5d
meer MP , better focus systeem, veel sneller, denk persoonlijk ook better ISO resultaten.

bedoel zijn even voorbeelden he en 5de kan je alleen maar EF glas nemen en geen EF-s

:)

Ik zou ook wel willen upgraden naar een iets grotere body om vast te houden. Tijdelijk maar een grip gekocht om wat meer "body" te geven op de 450d: http://cgi.ebay.nl/For-Canon-EOS-50...raphy_DigitalCamAccess_RL&hash=item2eae17b63a

Moet zeggen dat de kwaliteit me alles behalve tegenvalt, gewoon solide en niks mis mee.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28918

had je beter kunnen doen :P

Ik ben ook nog erg tevreden over m'n bodygrip, vind de combinatie van verticaal foto's kunnen nemen, meer body en meer accu echt + + +

Status
Not open for further replies.
Back