This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #9

Status
Not open for further replies.
Aan het begin of eind van de dag heb je het mooiste licht. 's Ochtends als de zonnestralen door de bomen schijnen bijvoorbeeld.

Respect voor degene die het wel goed kan, van de 2500 foto's waren alleen op deze foto's iets te zien:

Om over de ruis maar niet te spreken.. :+ Ging trouwens wel effe flink tekeer hier joh, wel lekker koel nou.

Heb hem gewoon op korte sluitertijd gezet en dat die als een gek achter elkaar door schiet en dan maar knopje inhouden hahaha

Moet je hem niet op langesluitertijd zetten mischien? en de ruis had je ook gewoon op 100 kunnen zetten en op statief kunnen zetten.

haha leuk, ik heb vanavond ook wat foto's gemaakt!

het was aan het schemeren, dus nog niet compleet donker, F-getal dichtgegooid en iso 200, sluitertijd van 10 seconden en gokken!

Dat had inderdaad ook nog gekunnen, nog niet eens aan gedacht. Maar ik had een ''statief''. Camera stond gewoon op de vensterbank.

Met wat voor Iso heb je geschoten dan ? Zou nog even wat voorgrond uitlichten dion is nu wel heel donker allemaal. Maar langere sluiter wordt het wel better.

Volgende keer gewoon op Bulb zetten.

Ja dat vond ik zelf ook. Maar heb zeker 50 auto's gefotografeerd en deze was het beste

Zet de volgende keer de sluitertijd vast op een tijd waarbij je mooi dat blur effect op de achtergrond krijgt. Zal iets van 250 zijn oid. uit mijn hoofd. En laat hem zelf het diafragma bepalen zodat hij de belichting verder automatisch regelt.

Vandaag ook weer even in het water gelegen, geen flippers en me 8gb kaart kwijt gaat lekker.
Dus kon niet zo veel pics kwijt op de kaart. En me lightroom 3 is der ook mee gekapt, lekkkkr.

1.

2.

3.

Nu nog even yzpictures.nl er wat mooier in krijgen en nog wat dingen er uit shoppen.Vandaag ook weer 6 foto,s over 4 pagina,s in Spaans magazine.

Status
Not open for further replies.