Erik.
Running
Had vandaag geen tijd, moest werken :|. Ik heb Plane Finder op me Iphone, werkt beter dan casper.frontier, geeft meer signalen door in ieder geval.
Mooie plaatjes Maarten, dat lieveheersbeestje is prachtig!
Heb een financieel meevallertje gehad
Dus ben rond aan het kijken voor een nieuwe lens. Prijsklasse 600/700 euro o.i.d.
Hebben jullie wat tips?
Zoek een echte allround lens, voor foto's van mensen op straat, foto's van dieren/natuur en sportfoto's van bijv. scooter races en voetbalwedstrijden. Bij veel en bij weinig licht.
Grootste tekortkoming van mijn huidige lens is het zoombereik, en zou wel graag een lekker groot diafragma willen.
Mijn oog valt nu op de Sigma 70-200mm F/2.8
http://www.kamera-express.nl/index.php?page=product&product=17728
Er staat bij deze lens alleen dat het een macro lens is. Wat moet ik me daar bij voorstellen? geen beeld stabilisatie? minder snelle autofocus?
Zijn dat dingen waar ik veel last van ga hebben denken jullie, of valt dat mee? Zou bijv. best nog wel een keertje een voetbal wedstrijd willen fotograferen, dan moet hij redelijk snel focussen lijkt me, en is beeldstabilisatie dan geen must?
Zou trouwens met een canon camera een stuk meer keuze hebben zie ik net
Kom maar eens langs en test hem maar eens! dan heb je hem de volgende dag in huis ahhah
Elke profesional heeft deze lens bijna in zen kit zitten. En idd als je hem aanschaft ding blijft levens lang haast.
Je kan idd 3 lenzen kopen , alleen zijn niet de zelfde bouw en kwaliteit.
Waar zit je in spanje ? ben net ook weer geland hierzo.