Algemeen fotografie topic #8

Status
Not open for further replies.
Eentje waar wat meer tijd in zit :P
Is misschien wat aan de donkere kant, mijn scherm geeft alles vaak nogal licht weer.

HDRBWEG.jpg

edit:
@Youri
Heb er 2 gemailt, maar van beide geen reactie :(
Als er nou gewoon een tel nr bij zou staan dan had ik gelijk gebeld.

Last edited:
Hier goed te zien, niet te donker..
Vind de boom net wat vervelend in beeld staan geloof ik.. Weet niet, er is iets mee :P

Wel lekker bezig hoor ;)

Heb je het al geprobeerd? Het is een klein verschil, maar goed merkbaar als je er even de tijd voor neemt. Mijn grijze vensters zijn nu ook echt grijs ipv een klein beetje gelig/grijs.

Ik heb overigens een MBP Santa Rosa C2D, dat is een ander type.

Moment ik maak even een vergelijkings plaatje.

edit: ging even wat lastiger dan verwacht, dus ik moest het in PS simuleren. Links 'gecalibreerd'. Rechts standaard OSX profiel. Maar als je scherm niet helemaal lekker staat is het gecalibreerde ook verkeerd en het niet gecalibreerde helemaal verkeerd. Het gaat om het verschil.

screenshot20100331at112.png

Last edited:
Foto's van die lens van 850 euro:

[IR]http://i44.tinypic.com/1z3v3fl.jpg[/IR]
[IR]http://i42.tinypic.com/1zlu0ow.jpg[/IR]

Ziet er niet zo heel erg lekker uit als ik eerlijk ben. Hij laat de lens voor de verkoop helemaal controleren bij Nikon. Dus dan zal hij technisch wel helemaal in orde zijn. Ben alleen een beetje huiverig voor die connectie tussen lens en camera, lijkt nogal beschadigd. Kan dat geen kwaad?

edit:
Heb nog contact met iemand die hem voor 950 weg doet. Is al wel een oude lens uit 2003 en die krijgt die controle van Nikon niet. Maar die ziet er wel nog zo goed als nieuw uit.

Last edited:
Ik vind die aansluiting er ook nogal crack uitzien. Ik zou zoveel geld alleen uitgeven aan iets dat 100% oke is.
Just my 2 cents ;).

Ook ik maak nog wel eens een foto voor de lol met mijn canon.

lassen2.jpg

Hoop van de zomer wel weer eens wat meer te doen ermee

Al is het model wat ouder sinds hij is utigebracht zijn er geen veranderingen aan gebracht. Dus maakt opzich niet uit, voor 950 zou ik idd voor een wat mooier uitziende gaan. 9 van 10 keer is die ook nog wel goed hoor. Zie je gelijk als er goed is mee om gegaan.

Zou iets meer detail willen zien arthur zou het mooier zijn geweest

Hmm tsja als je voor je werk doet dan gaat het best hard. Ik merk het ook wel als ik op het strand sta dat me lens vaak onder zout water zit en stof,en zand etc.

Daarna goed schoonmaken uiteraard.

Status
Not open for further replies.
Back