Algemeen fotografie topic #7

Status
Not open for further replies.
Heb Lightroom ook maar eens geinstalleerd, kan in eerste instantie al niet vinden hoe je je resultaat opslaat 8P (export toch? of kan het makkelijker?).. Super veel tutorials te vinden, je zou bijna denken dat je niet hoeft te weten hoe je foto's maakt :+

Last edited:
idd export jah en dan gewoon map selecteren etc.
en in je export window kan je ook je size selecteren , dus zet je gewoon op 800*800 en als je die dan wilt hebben hoef je hem alleen aan te vinken!

Alleen let wel goed op, want als je normaale foto, op slaat dat die niet op 800*800 staat, want is toch lullig.

hier iets te groen.. slecht gecalibreerd scherm kan hoor :+ (zit op me werk)

Ik heb hem een groene kleuren laag meegegeven. Dit is imho het effect waar een vignet goed bij staat. En dat het nu niet klopt lijkt me logisch, dat was de bedoeling ook niet. ;)

Dat de 60D maar snel komt, dan daalt de 50D in prijs en ben ik de eerste om die te kopen. :D

[IR]http://i26.tinypic.com/2upv40n.jpg[/IR]

Last edited:
:7

raaaaaacerttt2.jpg

En een "normale".

raaaaaacerttt3.jpg

:+

racer4.jpg

Last edited:
Idd nu je het zegt :P Maar de paaltjes staan wel vrij verticaal, weet niet of dit in het echt ook zo was ? (Over de paaltjes dan he). Foto is overigens niet door mij gemaakt.

Ik ben maar even zo vrij geweest om je pic te verstieren aangezien jij wel vette foto's hebt en ik niet, maar dit is on-ge-veer het effect dat ik bedoelde. De crosser is imho nog net even een tikje te licht, maarja. ;)

Edit: ik snap meteen waarom het dpz forum zwart is/was (heb er een tijd niet gekeken). Dat kijkt veel fijner naar foto's.

raaaaaacerttt.jpg

heb je nog meer foto's van nugteren/advocaat of van den berg?

Hij was waarschijnlijk zelf bij die race aanwezig en wil graag foto's van de rijders hebben omdat dat bekenden zijn. ;)
Cornelis, als je racenummers voor mij hebt kan ik even kijken voor je. Op de vorige pagina staan sowieso nog een paar shots van willekeurige rijders.

Hij was waarschijnlijk zelf bij die race aanwezig en wil graag foto's van de rijders hebben omdat dat bekenden zijn. ;)
Cornelis, als je racenummers voor mij hebt kan ik even kijken voor je. Op de vorige pagina staan sowieso nog een paar shots van willekeurige rijders.

Ah, ik vond het al een beetje vaag want als ik op iedere naam zocht kwam ik op een fotografie pagina uit. 8P

Had al een vermoeden dat het om rijders ging. ;)

Status
Not open for further replies.
Back