Algemeen fotografie topic #7

Status
Not open for further replies.
pff, IK vind zoiets zonde van de 200 euro.

Goede lenzen zijn duur, op de Canon 50mm na. :P

Verder zou ik als ik jou was kijken naar de tamron 17 50 of de sigma 24 70.

Volgens mij is die lens haast identiek aan die van mij op mn Canon. Geen idee van prestaties, het is namelijk mijn enige lens.

238286974_cbc7ead817.jpg

Heb ik niet bij de hand. Roep maar wat je wilt hebben.

Zoals ik al zei heb ik geen idee hoe deze lens presteert. Ik heb namelijk geen referentie. Met deze lens werd overigens wel duidelijk dat mijn autofocus systeem van m'n cam ontregeld was. Die is dus bij Canon opnieuw afgesteld.

zet hem eens op het wolkje :P

zal van de week wel eens wat proberen wat meer te gaan verdiepen daarin..
Schiet weinig raw(nef) dus daar kan ik ook geen voordeel aan behalen:)

afgelopen zaterdag op een feestje fotos geschoten waren goede kennisen van mij.. 1600 fotos geschoten :S (was zat :P )
maar 19/20 fotos met flitser genomen.. niet eens baterijen moeten wisselen :S van de camera ook niet..
was ik vrij verbaasd over!

Meeste schiet ik gewoon met normaal statief of uit losse hand.

Je kan ook gewoon Nef schieten en dan je WB later aan passen, maar mijn persoonlijke ervaring is dat de auto WB vaak redelijk corect is.

Spaar nou gewoon even door Robert :P en neem gewoon een goede:p

ik heb die 17-70 ook!..

bevalt mij met groothoek wel.. lekker lichtsterk.. voorderest heb ik een kutcam dus lastig te zeggen oft nou de cam of de lens is.

Ik heb nog wel een vraagje, ik wil graag een 300mm lens, welke is het beste aan te raden? in kwa prijs technisch verhouding heb geen zin om 500 neer te leggen voor een lens:P maar wil wel wat goeds!

Zou iemand een top 3 voor mij willen maken. ik heb zelf een canon 450D body!

Ik heb nog wel een vraagje, ik wil graag een 300mm lens, welke is het beste aan te raden? in kwa prijs technisch verhouding heb geen zin om 500 neer te leggen voor een lens:P maar wil wel wat goeds!

Zou iemand een top 3 voor mij willen maken. ik heb zelf een canon 450D body!

Wat is je budget?

en geef een bereik op, of wil je echt 300mm vast?

Da canon 55-250 is een erg goede lens voor het geld:
http://www.fotokonijnenberg.be/product/1421678/canon_ef-s_55-250mm_is_f4-56_basis.html

Status
Not open for further replies.
Back