Vanavond weer eens foto's gemaakt bij het stunten met de motor.. Ik vind het toch wel erg moeilijk 's avonds tegen de schemer zonder flitser nog fatsoenlijke foto's te kunnen maken van bewegende dingen.. Heb er van de 200 echt maar 5 scherp gekregen ofzo 8P.. Toen werd het nog wat donkerder en ben ik wat gaan klooien.. Vond die zelf wel een grappig resultaat (aangezien ik weet wat het is :+), al is hij net niet duidelijk genoeg:
Hij circled op zijn motor, duidelijk statief voor nodig..
zoals dit (wat overigens geen spannende foto is):
En deze (afremmen van een wheely):
Maar waar het eigenlijk om ging.. Is dat uberhaupt te doen zonder flitsers om dingen met snelheid scherp vast te leggen in de avondschemer (zon was al achter de bomen) ????
Tsjah, hij kan van ons groepje hier het meeste en is dus het leukst om op de foto te zetten.. Wheelies op de foto zetten heb je na 6 keer wel gezien.. Onderste 2 foto's is hij niet btw :+
als ik bijv de 2de foto zie van wheelex he, dan zie je hele mooie warme kleuren.
schiet ik foto's met me 1000D dan vind ik altijd dat ik van die fletse kouwe kleuren krijg.
gebruiken jullie een apart kleurenschema? of doen jullie dit pas in ps?
als ik bijv de 2de foto zie van wheelex he, dan zie je hele mooie warme kleuren.
schiet ik foto's met me 1000D dan vind ik altijd dat ik van die fletse kouwe kleuren krijg.
Zwaar, echt zwaar. Ik heb nu een 350D en wil overschakelen naar een 50D, met die combo heb je echt snel last van je poten.
Voor de rest wel tevreden, focussed snel en stil. Alhoewel ik eigenlijk geen moer erom geef hoeveel geluid een lens maakt, ik kan er altijd om lachen als ze zoiets ook echt werkelijk bespreken.
Heb sinds ik die lens gemonteerd heb wel problemen met mijn ingebouwde flits, die wilt plotseling niet meer opengaan. Plus de spiegel raakte de lens de eerste keer na montage, sindsdien echt nooit meer gehad. Echt bizar.