Als ik 't zo overal hoor/lees/zie lijkt een d300 me toch wel de betere keus, maar ik kan er weer bijna geen vrede mee hebben dat 't geen FF is, ondanks dat ik enkel echt ervaring heb met een 350d bijvoorbeeld..
Gisteren Sony Alpha 200 digitaal spiegelreflex met 17-80mm lens gekauft
Leuk om mee te beginnen dacht ik zo?
Heb nog niet echt mooie foto's
Het grote nadeel van deze camera vind ik dat het enorm lang duurt voordat hij de foto's op de geheugenkaart heeft geschreven.
Vriend van mij heeft ook de A 200 en het wegschrijven duurt echt meer dan eens zo lang als mijn 400D.
Verder prima camera om mee te beginnen
Het grote nadeel van deze camera vind ik dat het enorm lang duurt voordat hij de foto's op de geheugenkaart heeft geschreven.
Vriend van mij heeft ook de A 200 en het wegschrijven duurt echt meer dan eens zo lang als mijn 400D.
Verder prima camera om mee te beginnen
Me nieuwe waterhuis.Donderdag ga ik naar feurteventuera dus daar maar even uit testen.
Dik! Zal een leuke duit gekost hebben, Youri..
Verschil tussen die d90 en d300 is eigenlijk nihil idd, was me nog niet eerder opgevallen..
Beetje meer body is wel lekker, maar met een batterypack is dat ook al een stuk minder.
Thanks voor de link Mini-g.
Leuke foto's, Vass.
Wees blij dat je 'm goed in de zon had, grauwe dagen zijn er genoeg, dus over kan altijd.