@ bjorn,
50d is wel een mooi ding alleen je ruis prestatie,s zijn nooit optimaal. Aangezien je een kleine sensor heb maar wel met veel megapixels, dus veel sneller ruis vorming, dan bij een FF.
Een snelle camera is makelijk en handig, maar ik heb met een 450d(4,5fps) ook een kite foto geschoten die nu in meerdere magazine,s staat o,a de Zoom.
En idd wat je zecht FF is wel onwijs lekker , heb ik nu ook en wordt er heel vrolijk van!
Ook kan je eens kijken naar een Nikon d300, geen full frame wel 12mp , iets over de 6fps en goede ruis prestatie,s.
Ik zou gewoon even goed zoeken en kijken wat je echt wilt, want het is kut als je ene hoop geld uit geeft en dat je dan toch zecht , stjaa ik mis wat het zij MP of FPS.
Probleem bij Canon is datz e geen Snelle FF hebben , voor mij ook de overstap op Nikon. De d700 8fps en FF 12,7mp. Voor de mij perfect combi.
En als je skate en snowboard foto, wilt maken o.a, neem een snelle cam( niet alleen voor pfs) maar ook voor je focus snelheid. Want als je uit 10 sprongen de helf het moment van een grab of tweak mist dan wordt je echt niet vrolijk van.
Over me d700 die ik nu heb kan ik alleen maar goed over spreken heerijk.
Anders zou ik eens zeggen huur eens een keer een dagje 2 cams.
@san
Ik zou de 18-55 nemen aangezien je op je crop te veel in je groothoek berijk gaat missen met de 24-70. neem je een groothoek 10-20 bv dan zou ik wel de 24-70 nemen.