Algemeen fotografie topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik las pas in een review dat de 18-200 VR best wel je beeld vertekend op sommige zoom standen.

Edit : Tnx Piet :D

Last edited:
Deze behuzing is custom made dus alleen voor dit model en was 1600-, inclusief verzenden uit USA.

Godvermogen dus! maar goed het blijft wel heel.

Is het geld wel waard vind ik, zeker als je van die foto's van koraalrif of van die big ass schildpadden kan maken. Dan vergeet je snel wat het heeft gekost. :P

Hoe diep je kan zemmen tot daar is het waterdicht :p Ongeveer elke profesioneel surf fotograaf heeft zo,n ding.

Ding is helemaal met de hand gemaakt, vandaar custom. Dus alleen ene D700+ batterypack past er in.

als je tot 8 a 10 meter wilt duiken en foto's nemen heb je ook al meteen een zo'n fles nodig wat dat redt je niet met een gewone snorkel. :P

Nee idd, maar zal niet veel duiken, maar het gebeurt nog wel eens dat er een boven op je landt ofzo eheheh:p dus wel makelijk als die stevig is.

wat ik me nou af vraag he youri..
hoe werkt het zoomen nu ?
kan dat nog wel of niet meer?
en kan je verder nog wel bij al je instel knoppen of heb je daar nu ook wat meer beperkt in?

ERG goedkope winkel voor fotografie dingen, zoals bijvoorbeeld een UV filter, waar je normaal 30 euro voor betaald, en die eigenlijk niks doet behalve je lens beschermen, heb je op deze site voor 4 euro ofzo.

Net zoals zonnekappen, bij canon moet je 50 euro ofzo extra dokken, 5 euro en je hebt een zonnekap die net evengoed werkt.

Rekenen ook geen verzendskosten aan, wereldwijd 8)
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.806~page.1

Batterypack kost voor een 350D amper 40 euro, is wel amerikaanse stekker, dus moe tje nog zo'n omvorm ding hebben. :P

Last edited:
Erik,

zomen kan nog steeds gaat wel met moeite zit een knop links.zie je net niet.
voor de rest kan ik me shutter en diafragma bij stellen.

is wel de bedoeling dat ik weer wat shots ga plaatsen hier, heb nog wel wat uit egypte, zal ik zo eens er op gooien.

@ sander,
Ik betaal 70 euro voor een UV filter en 120 ofzo voor een pola.
Wil alleen zeggen koop die goedkope rommel niet want je kwalitei gaat onwijs hard achteruit, leg maar eens een B&W (goede) naast een cheap as filter op een A4tje en chek het verschil in kleur.

Je staat er verstelt van :p
Maar staan idd wel goedkope dingen op, eens even op rondneuzen :p

dus je kan niet even snel je belichting iso en alles snel in stellen?
Dus dat moet je dan of van te voren doen of veel geluk hebben?

op link bove, ken de die al :)
laatst 2 usb opladers voor nokia gekocht voor 5 euro die in nl zijn die 28 euro p/s
staan idd leuke dingen nog op :)

Als ik op manual schiet kan ik sluitertijd en diafragma bij stellen.
En op Dia , alleen dia natuurlijk.

ISO moet ik van te voren instellen, maar die zet ik gewoon wat hoger , ben ik altijd safe.
Camera heeft tot iso 1000 ongeveer nergens problemen mee.

Status
Not open for further replies.
Back