Algemeen Fotografie topic #4

Status
Not open for further replies.
Heb geen witte e30.. heb geen rally meer (ja nog een paar onderdeeltjes).. en in het weekend drink ik niet zoveel:+

haha maar mijn punt is al uitgelegt:).. je kan nog veel meer halen uit die d70s..

Neem voor dat geld een cursus, koop boeken, goede software enz enz..

Shane zuipt zich te pletter op dinsdag en donderdag {!
 
was aan het kijken in een fotobald ..toen kreeg ik eenrome ingeving

ik vond hem wel leuk :D

euj892.jpg
 
Steek de moeite die je doet in het maken van foto's, ook is in je zinsopbouw en spelling.. Echt elke post die ik van je zie zit vol met fouten..
 
Hey heb net een sigma 18-200 binnen voor mn D40 als vakantie lens. Alleen ik heb het idee dat het gebied tussen de 135 - 200 bijna niks toevoegd. De zoom is daar bijna nihil. Ik had hiervoor een nikon 55-200 VR lens die had daar niet echt last van.
 
Heb een tijdje geleden een nieuwe cam gekocht (Fuji S5700, om mee te beginnen) maar heb er nog niet veel tijd en aandacht aan besteed, dus kan je helaas nog niks bijzonders laten zien :)

Dat neemt niet weg dat het gewoon een kleine moeite is om ff je spelling na te kijken, leest ook wat prettiger..
 
dat klopt ja maar het is voor mij ook naar om ten eerste om de 2 woorden op google te kijken of ik het goed spel

ten 2e elke x zulke reacties te krijgen zo erg is het ook weer niet we zijn hier niet op het ''hbo ik kan aleen maar algemeel normaal nederlands lezen forum''

maar ik zou er iets meer aandacht aan geven
 
Dat klopt ja, maar het is voor mij ook vervelend, om de 2 woorden die ik verkeerd schrijf elke keer op google op te zoeken.

Ten 2e, telkens zulke reacties krijgen is ook niet leuk, zo erg is het ook weer niet.
We zijn hier niet op het "HBO, ik kan alleen maar algemeen normaal nederlands lezen forum".

Maar ik zou er iets meer aandacht aan geven.

;)




:*
 
Hey heb net een sigma 18-200 binnen voor mn D40 als vakantie lens. Alleen ik heb het idee dat het gebied tussen de 135 - 200 bijna niks toevoegd. De zoom is daar bijna nihil. Ik had hiervoor een nikon 55-200 VR lens die had daar niet echt last van.

Waarom een 18-200 en niet een 18-70 erbij ofzo? Iedereen wil natuurlijk een lens met een groot bereik maar je hebt echt bakken licht nodig om een beetje fatsoenlijk overweg te kunnen met zo'n ding, en als je al een 55-200 VR hebt...

Alles boven de 55 mm is nu dus altijd beter te doen met je oude lens dan met je nieuwe aangezien je met die VR toch wel een paar stops lager zit (denk ik).
 
Ik vind 18-200 gewoon praktich ben geen fotograaf, ik ben op vakantie in zuidafrika geweest en was gewoon HEEL vervelend om steeds lenzen te wisselen. Daarom dacht ik dat dit mooie optie was.
 
ja wat je ook kunt doen is : je sigma 200mm en je vr verkopen ... een paar euro er bij en je koopt een 18-200 vr kun je lekker uit de hand schieten en je hoeft niet te wiselen
 
Pfff, ik snap dat echt niet allemaal wat betreft die lenzen.

Ik wil een lens met een beter bereik dan zo'n kitlens, alleen hoor zoveel verhalen met te weinig licht enzo.
Iemand opties??
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top