Algemeen Fotografie topic #4

Status
Not open for further replies.
Gozer.. je hebt die camera 2 weken:X en je wilt nu alweer een ander..

Jij hebt echt een "ik-wil-het-nieuwste-van-het-nieuwste-hebben-omdat-ik-dat-1-week-leuk-vind" probleem..
 
wat een domme opmerking
jij koopt een witte e30, tjuned een fet rally , zuipt je elk weekend zat ....... ik rook niet en ik
drink niet , en ja ik vind het best leuk om met mooi spul te lopen ...
 
Eluw mensen, vandaag nog een foto genomen in Antwerpen aan de Kaaien.
Daaronder nog wat foto's van dit weekend.



hier van afgelopen weekend in discotheek!











Dat waren ze dan ( heb er zo'n 600tal foto's, maar kan ze moeilijk allemaal uploaden :d)

grtz
 
wat een domme opmerking
jij koopt een witte e30, tjuned een fet rally , zuipt je elk weekend zat ....... ik rook niet en ik drink niet , en ja ik vind het best leuk om met mooi spul te lopen ...
Een domme opmerking is het natuurlijk niet, je kan het er eventueel niet mee eens zijn. Het is wél zo dat jij nog niet alles uit jouw camera hebt gehaald en alle mogelijkheden hebt benut. Dit kan ik (kunnen wij) opmaken uit de door jou geposte foto's. Het is vanuit dat oogpunt gezien onnodig om een 'betere' camera aan te schaffen. Daardoor lijkt het of je er alleen maar mee wilt patsen in plaats van de techniek volledig te benutten.
 
of hij wil gewoon het nieuwste van het nieuwste hebben,
wat moet jou dat dan boeien?

Kan er wel inkomen dat hij zoiets wil. :)
 
julie kopen toch ook al die blingbling scooter shit ..... ga ik toch ook niet zeggen , als je een speed gaat kopen ,dat er ook nog genoeg uit die oude evo te halen is .......

ik heb mijn d70s voor 250 euro gekocht .
hij ziet er als nieuw uit ... kijk eens wat ze kosten op marktplaats als ik er 400 ..500 euro voor kan krijgen en dan 300 bijleg heb ik een bijna nieuwe d200 ..... wie is er dan gek ??
 
Eluw mensen, vandaag nog een foto genomen in Antwerpen aan de Kaaien.
Daaronder nog wat foto's van dit weekend.

[fotos]

Dat waren ze dan ( heb er zo'n 600tal foto's, maar kan ze moeilijk allemaal uploaden :d)

grtz

partyfotos vind ik altijd fet ... meer heb het lef niet om er met zoon lomp ding binnen te stappen :p
 
julie kopen toch ook al die blingbling scooter shit .....
Nee :)
ga ik toch ook niet zeggen , als je een speed gaat kopen ,dat er ook nog genoeg uit die oude evo te halen is .......

ik heb mijn d70s voor 250 euro gekocht .
hij ziet er als nieuw uit ... kijk eens wat ze kosten op marktplaats als ik er 400 ..500 euro voor kan krijgen en dan 300 bijleg heb ik een bijna nieuwe d200 ..... wie is er dan gek ??
Dat verandert de zaak wel iets, maar het blijft onnodig. Denk jij dat jij met een D200 betere foto's kan schieten dan met je huidige camera?
 
mensen mensen, ieder doet met zijn geld wat die wilt.

Vind het persoonlijk enkel vrij dom om elke week een nieuwe camera te kopen. Maarja, wie ben ik ;)

Ik loop al lang rond met mijn D80 en ben nu bezig met de aankoop van een D3, maar daarvoor nog een weekendje werken en die is er ;)

Maarja, we zien wel.

Het zijn zij die foto's nemen die het maken he ;)
niet de mensen die erover praten ;)

grtz
 
uitermate geschikt voor truiwshit en potret

aleen werkt hij op baterijtjes als mijn vader er een 400mmvr op schroeft en hij neemt er 500 fotos mee zijn die 6 bat. glad op
...dus dat is minder
 
uitermate geschikt voor truiwshit en potret

aleen werkt hij op baterijtjes als mijn vader er een 400mmvr op schroeft en hij neemt er 500 fotos mee zijn die 6 bat. glad op
...dus dat is minder

Eerte zin gaat natuurijk nergens over.

Tweede zin. Dan moet je batt. kopen met een hogere capaciteit. Accu of bat. hoeft natuurlijk niets uit te maken.
 
wat een domme opmerking
jij koopt een witte e30, tjuned een fet rally , zuipt je elk weekend zat ....... ik rook niet en ik
drink niet , en ja ik vind het best leuk om met mooi spul te lopen ...

Heb geen witte e30.. heb geen rally meer (ja nog een paar onderdeeltjes).. en in het weekend drink ik niet zoveel:+

haha maar mijn punt is al uitgelegt:).. je kan nog veel meer halen uit die d70s..

Neem voor dat geld een cursus, koop boeken, goede software enz enz..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top