Algemeen Fotografie topic #4

Status
Not open for further replies.
Volgens mij dwalen jullie wat af ? :D :D





dsc0237jx6.jpg


en een vage foto, maar wel leuk.
dsc0231va7.jpg
 
Nice shots

Pandje krake!

> let op, heb er al een hoge boete voor gekregen (heb het je al via msn verteld ;))

> MENSEN: ga niet zomaar een gebouw binnen! is de tip!


grzt
 
Ik zet dat erin omdat ik dat zo instel voor mijn foto's voor discotheken, events en andere zaken waarvoor ik werk.
Ik heb namelijk mijn eigen bedrijfje van freelance fotograaf, specifiek event photography ;)

grtz
 
Heb er verschillende, hangt af voor welke foto's dat het is.
Jullie mogen blij zijn dat het niet het logo is van de discotheken, zij vragen soms logo's over het gehele beeld!

Btw: geld investeren in een net logo hoeft niet, ik heb zelf men logo ontworpen dus ja ;)
Ik drop dat hier ooit nog wel een keertje ;)

Maar nu weet je toch mijn reden al waarom dat ik deze eropzet.
Natuurlijk is het ook een beetje om te zorgen dat het foto's kopieeren toch een beetje wordt tegengehouden ;)

grtz
 
hij is wel goed ja ... maar is je sensor smerig ? of liegt er iets door de foto?
en er zit een waas aan de rechterkant moet je er even uit scroppen
 
ik ben net begonnen met foto grafie welk programma raden jullie mij aan om foto's te bewerken.
en welke gebruiken jullie zelf?
Ik heb van een collega 1 of andere photoshop gekregen, die er zometeen maar even opzetten loop nu toch thuis.
ik verklein de foto's nu met paint of met microsoft photo editor.

Mvg Bauke
 
ik ben net begonnen met foto grafie welk programma raden jullie mij aan om foto's te bewerken.
en welke gebruiken jullie zelf?
Ik heb van een collega 1 of andere photoshop gekregen, die er zometeen maar even opzetten loop nu toch thuis.
ik verklein de foto's nu met paint of met microsoft photo editor.

Mvg Bauke
Photoshop cs2 is goed <]
 
photoshop cs3 gebruik ik voor het brushen / lichaam aan te passen met smudge en watermerk in fotos te maken

adobe_cs3_screenshot.jpg

-----------------------

picture project om meer licht in fotos aan te brengen en het verscherpen van foto

Nikon_Picture_Project_01.jpg



------------------

infraview om te resizen en bekijken

''mijn pa gebruikt acd is ook wel een toppertje ..''
 
en zijn die dingen allemaal nederlandstalig? ivm dat ik niet zo ster ben in engels.

maar toch bedankt mensen ik ga is kijken wat is nu daar verder mee ga doen.
 
en zijn die dingen allemaal nederlandstalig? ivm dat ik niet zo ster ben in engels.

maar toch bedankt mensen ik ga is kijken wat is nu daar verder mee ga doen.

ja overal zijn talen voor te koop..

ik heb zelf engels en ik ben ook niet zoon ster daar in maar ja gewoon proberen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top