Algemeen Fotografie topic #4

Status
Not open for further replies.
Paar vrienden van mij(rappers), vroegen of ik een fotoshoot wilde houden.. Tijdens een shoot van een clip..

Zeg wat jullie ervan vinden.. ik vind zelf sommige heel vet geworden.. andere weer minder.. maar ze hebben wel allemaal de sfeer waar ik naar zocht..

vs0ymo.jpg


2qn9yxg.jpg


lhb1y.jpg

(expres zoveel ruis..)

250ii6h.jpg

(idem dito)

eqthkg.jpg


10rsbyb.jpg


2vmj1pk.jpg


Brand los..
 
je moet er van houden van zulke foto's, ik persoonlijk niet.
het is even rustig bij mij met fotograferen ivm een gekneusde hand tijdens het bowlen. dus ff weekje rustig aan gedaan.
morgen foto's maken bij een klus van me vader(staalbouw) daar foto's maken op de bouw.
als ik tijd heb post ik ze morgen nog wel.
Mvg Bauke
 
Zij vragen.. wij draaien:p

Ben over maar 2 fotos tevreden.. de rest vind ik zelf ook niet zo..

Maja voor een donkere avond, kitlens, en geen externe flitser/ander licht.. is het nog best leuk geworden..
 
Nou toch ff snel wat van mij, paar eentonige shots net uit Nordhorn. Straatsnaps:

01
1203180486-150.jpg


02
1203180552-970.jpg


03
1203180591-920.jpg


04
1203180639-590.jpg
 
Last edited:
Vanmiddag even UV filter gekocht, wil toch duidelijk nog paar objectieven + flitser. Alleen jammer dta het zoveel knaken kost :p 55-200 lens wordt het denk ik :)
 
heb je wel eens een 200mm vastgehad ??? je kunt er niet echt mee uit de voeten denk ik ...... ik kan mezelf wel voor de kop slaam met die 300 vanmij ...

en achteraf gezien had ik ook beter kunnen sparen voor een goed ''duure'' lens van een euro of 600 -800
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top