This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #11

Status
Not open for further replies.

Even totaal iets anders... upload je deze mede als back-up?
Anders kan je volgens mij beter gewoon de mooiste plaatjes online knallen ipv een paar duizend, lijkt me.
Anders zitten de dikke platen misschien wel weggestopt tussen wat minder mooie plaatjes. En ik geloof niet dat er veel mensen zijn die duizenden plaatjes door gaan zoeken.

Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je bedoeling ermee is

In plaats van je afbeeldingen inline plaatsen ze attached uitlezen.

Ik snap je gedachtegang compleet, als ik iets haat, zijn het wel mensen die hun kaartje in de pc stoppen, en met 1 druk op de knop hun 4000 foto's van 2 grassprieten online zetten.

Het is geen portfolio van m'n beste werk.

Elke maand , gemiddeld 2x een evenement, waar gemiddeld 300 foto's uit komen, en na selectie en bewerking iets van 40 over blijven.
deze gaan online voor het 4x4en. www.4x4fotos.nl

Dit doe ik echter al wat jaartjes, vandaar de hoeveelheid foto's

voor de mensen die vaak foto's uploaden voor fora, een mooie tip

gebruik boxed

http://www.4x4fotos.nl/upload

Duidelijk! Ik snap m

Wil er iemand zaterdag €150,- verdienen?
Ik moet op dat Lazy Sundays in Amsterdam foto's maken, maar kreeg gisteren een aanbod voor een week snowboarden.

Flitser en enige know-how wel vereist, aangezien ik wel voor diegene in moet staan..

Edit: geregeld

Last edited:
Deze doe je zo in je broekzak. En geen instellingen enzo. Gewoon foto maken en later makkelijk bewerken.

Gewoon simpel dingentje.

mij lijkt die een beetje dik voor in me broekzak eigelijk.. daarbij ben ik een beetje benieuwd naar wat de uiteindelijke kwaliteit is van de fotos.. want t lijkt wel alsof hij als t ware meerdere fotos schiet op verschillende dieptes waarbij je switcht tussen dieptes.. en de kwaliteit leek niet heel geweldig op t filmpje

't Is leuk, maar natuurlijk (voorlopig nog) niets voor de 'prof', aangezien je maar 1 vast brandpunt hebt/er niet te wisselen is qua lenzen.

Verder vraag ik me af of 't nu echt zoveel toevoegt..
Hoe is 'ie verder onder lowlight situaties en dus motion blur? Er kan nm ook geen flitser op.
Want dat achteraf scherpstellen is leuk, maar met een klein beetje moeite ook wel gewoon zelf te behalen.
Motion blur achteraf verwijderen daarentegen..

Status
Not open for further replies.