Die manier van foto's bekijken bevalt me wel, zoals bij die site hierboven.
Heb nu ff met wordpress en joomla gekloot, maar krijg het niet voor elkaar om met een paar klikken honderden foto's in catagorieen te krijgen.
Bij wordpress kan je multiple upload doen, maar vervolgens moet je alsnog 1 voor 1 die image in de post klikken, tergend traag dus, aangezien ik een paar duizend afbeeldingen heb van dat 4x4en alleen al
Iemand een tip of een plugin?
Die manier van foto's bekijken bevalt me wel, zoals bij die site hierboven.
Heb nu ff met wordpress en joomla gekloot, maar krijg het niet voor elkaar om met een paar klikken honderden foto's in catagorieen te krijgen.
Bij wordpress kan je multiple upload doen, maar vervolgens moet je alsnog 1 voor 1 die image in de post klikken, tergend traag dus, aangezien ik een paar duizend afbeeldingen heb van dat 4x4en alleen al
Iemand een tip of een plugin?
Even totaal iets anders... upload je deze mede als back-up?
Anders kan je volgens mij beter gewoon de mooiste plaatjes online knallen ipv een paar duizend, lijkt me.
Anders zitten de dikke platen misschien wel weggestopt tussen wat minder mooie plaatjes. En ik geloof niet dat er veel mensen zijn die duizenden plaatjes door gaan zoeken.
Maar het ligt er natuurlijk een beetje aan wat je bedoeling ermee is
Ik snap je gedachtegang compleet, als ik iets haat, zijn het wel mensen die hun kaartje in de pc stoppen, en met 1 druk op de knop hun 4000 foto's van 2 grassprieten online zetten.
Het is geen portfolio van m'n beste werk.
Elke maand , gemiddeld 2x een evenement, waar gemiddeld 300 foto's uit komen, en na selectie en bewerking iets van 40 over blijven.
deze gaan online voor het 4x4en. www.4x4fotos.nl
Dit doe ik echter al wat jaartjes, vandaar de hoeveelheid foto's
voor de mensen die vaak foto's uploaden voor fora, een mooie tip
gebruik boxed
http://www.4x4fotos.nl/upload
Kwam deze net tegen op Facebook. Zitten wel een aantal erg fraaie platen bij zeg!
http://www.janibphotography.co.za/weddings/gerhard-jani
Ik had echt een wtf momentje bij de comments haha.
Zuid afrikaans ofzo?