Algemeen fotografie topic #11

Status
Not open for further replies.
want dat is de mooiste/beste afstand voor 'portret' fotos?

soms is het ook wel tof om op groothoek iets te schieten uiteraard, denk dat daarom die 17-55 wel een goei formaatje is..
kost me 25,- per dag (300,- borg) en kan eht hier in de buurt ophalen en brengen.

een DX lens kan toch gewoon op een DX body? andersom niet toch?

De FX lenzen kunnen wel op DX. Alleen de 17-55 (DX) kan op FX. Maar dan schakeld de camera terug naar 5mp.

De 17-55 ga je geen spijt van krijgen. Mocht je interesse hebben, ik doe er 1 weg. Ik wil namelijk de 70-200 erbij hebben :p
 
Zojuist nog wat geschoten:

2vsg2o8.png


Had trouwens laatst een afstandsbediening gekocht voor een paar euro, ik snap niet waarom ik dat niet eerder had aangeschaft. Normaal deed ik vrij veel met de zelfontspanner, maar dat hoeft nu niet meer en sluitertijd bulb is ook leuk om mee te spelen.
 
heb zon ding ook thuis liggen :D
werkte bij mij voor geen meter iig.. zorgt echt voor heeeel veel lichtafname!
 
Zojuist nog wat geschoten:

2vsg2o8.png


Had trouwens laatst een afstandsbediening gekocht voor een paar euro, ik snap niet waarom ik dat niet eerder had aangeschaft. Normaal deed ik vrij veel met de zelfontspanner, maar dat hoeft nu niet meer en sluitertijd bulb is ook leuk om mee te spelen.

Staat er eigenlijk een bedrijf in Strijen wat NIET van Reedijk is?:D
 
Toevallig vandaag nog gelezen dat hier circa 1000 bedrijven zijn :p reedijk is alleen banden/velgen en wonen volgens mij

Overdag:

1emkw4.png
 
Ja best wel een vreemd gebouw, in kleur is het een beetje mintgroen achtig (dat uitsteeksel). Gelukkig dat je met een grauwe lucht toch beter zwart wit kunt houden .. imo

10cvkmf.png
 
Die manier van foto's bekijken bevalt me wel, zoals bij die site hierboven.

Heb nu ff met wordpress en joomla gekloot, maar krijg het niet voor elkaar om met een paar klikken honderden foto's in catagorieen te krijgen.

Bij wordpress kan je multiple upload doen, maar vervolgens moet je alsnog 1 voor 1 die image in de post klikken, tergend traag dus, aangezien ik een paar duizend afbeeldingen heb van dat 4x4en alleen al :p

Iemand een tip of een plugin?
 
Weet je dat zeker? Niet ergens onderaan een menutje dat je iets van 'select all' kan doen? Ik heb zelf een album module in CMS made Simple, heeft mijn broertje ooit voor me gefixd, niet dat ik er zoveel mee doe :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top