This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Algemeen fotografie topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik kan die site niet vinden met die mooie foto's van de vulkaanuitbarsting in Ijsland. Daar stond volgens mij ook een reportage over Tsjernobyl, iemand die hem nog heeft? Bedankt.

Ik kon ze ook niet vinden, Erik.
Wat waren dat ongeveer voor foto's? Van jaren na de ramp?
Ik geloof dat Rob Hornstra daar nu ook met een project bezig is.

Edit: nvm, dat was project was anders.
Heeft wel mooi werk gemaakt in Rusland though.
Heb zelf 't boek '101 billionaires'.

Laat je hobby zien?

Is imo bijna hetzelfde als 'je favoriete plekje'.

Ben er btw voor om een afmeting af te spreken waarin de foto wordt geplaatst, zodat we allemaal een even grote foto hebben, was het wel een eens met de opmerking van vassago. Tevens met de al eerder gemaakte opmerking dat het recente foto's moeten zijn uit de 'contestperiode'.

"Nikon heeft zojuist details bekendgemaakt over de tweejaarlijkse Nikon Photo Contest. Inzendingen zijn welkom tussen 1 september en 30 november. Zowel beroeps- als amateurfotografen van over de hele wereld kunnen meedoen. Het thema van de editie 2010-2011 is ‘energie'"

Leuk? Kun je hem eventueel nog inzenden als je het leuk vindt

Misschien leuk om de winnaar het idee voor de volgende contest te laten verzinnen? Dan kan je tenminste nog iets 'winnen' naast uiteraard de eeuwige roem.

En inderdaad, een paar afspraken maken over formaat. Zelf aanleveren in het juiste formaat.

Ben ik 't mee eens, alhoewel ik nog geen recht van spreken heb.

800x600 / 600 x 800? Ik geloof dat dat ook de afmetingen voor 't forum zijn bij [ir]-tags?
Evt links naar groot formaat eronder, met max van 1024 (of 1200) aan de langste zijde ofzo?
Dan past 't iig nog normaal op je scherm bij volledige resolutie.

Ja, werkt ook, maar ik vind 't altijd zo crap dat de quali zo verpest wordt.
Ik zeg: 800 langste zijde + link eronder naar 1024.

Gewoon langste zijde 800 werkt het beste.

Dikke pics Robert, maar dat wist je al

Owja en denk dat iedereen der wel over eens is dat de foto recent moet zijn ?
En vindt ook wel dat er wat meer animo moet zijn, bedoel Bjorn hop hop, robert jij ook, en anne , sandor , joene en nog veel meer.

HOP HOP.

:d

Dit weekend bij de Ciao Thomas Knopper Memorial geweest in Kerpen (Duitsland)
Dit was een Memorial race voor de karter Thomas Knopper. 1 van mijn beste maatjes die overleden is tijdens een race op 9 augustus 2009..

Hier alvast 2 pics.. Zal binnenkort wat meer posten.
[IR]http://www.deidentiteitsfabriek.nl/foto/ciaothomasknopper/1_311010.jpg[/IR]

[IR]http://www.deidentiteitsfabriek.nl/foto/ciaothomasknopper/2_311010.jpg[/IR]

Dus de regels voor de contest:

1. De foto moet te maken hebben met het thema
2. Het thema moet heel abstract zijn, zodat de fotograaf erg creatief kan zijn
3. Je hebt 14 dagen de tijd, nadat het thema bekend is geworden, om je foto te plaatsen
4. De foto moet worden geschoten nadat het thema bekend is geworden
5. Eenmaal geplaatst is het niet meer mogelijk aan te passen (neem dat leermoment mee naar de volgende ronde)
6. De afmetingen zijn max 800 px aan de lange zijde, korte zijde is aan de fotograaf zelf. Een link plaatsen naar het grotere formaat is toegestaan.
7. De poll blijft 7 dagen open en wordt de winnaar gekozen. Bij een gelijk spel blijft de poll max 3 dagen langer open (mee eens?)
8. Iedereen mag meedoen, of het nou nikon/canon/compact/dslr is maakt allemaal niet uit
9. Heb plezier

Ben ik nog wat vergeten of moet er wat aangepast worden? Zou mooi zijn als de fotocontest nog lang zal leven!

Last edited:
Status
Not open for further replies.