Algemeen fotografie topic #10

Status
Not open for further replies.
Niet voor de inzending maar.Het zijn 3 beelden die me ergens tot aan het denken zetten, maar wat ?? geen ideei. Laaste foto is in pikke donker genomen op iso 4000 ofzo.

dx0mmw.jpg

Iets te laat maargoed..
Reden: Racen is zo'n beetje mijn leven. Zodra ik mijn helm op heb verander ik in een ander persoon..
Foto is genomen op iso 6400.. Ik vind hem persoonlijk totaal mislukt maargoed, beter dan niets.. :)

[IR]http://www.deidentiteitsfabriek.nl/fotocontest.jpg[/IR]

Toffe foto!
Vind de ruis niet vervelend en door die spiegelrand krijg je ook een tof kader!

Ik ga morgen nog wat proberen, als 't weer 't toelaat (en 't nog mag).

@cunoh
ff gespiegeld :D doet wel iets met de foto ofzo.
Kzou iig even goed na moeten denken over hoe die foto gemaakt is als je hem zo ziet :P
[ir]http://oi51.tinypic.com/11tmubk.jpg[/ir]

Ik vind het alleen niet zo'n hele sterke foto. Persoonlijk had ik dan eerder 2 foto's genomen (met en zonder helm) en gefotoshopt. Nu is het meer een verhaal bij een foto, ik zie persoonlijk liever foto's die een verhaal vertellen. (niet dat ik goede foto's maak)

Klopt het btw dat je std 'corrections' kunt gebruiken bij Lightroom voor verschillende camera's? Dacht er ooit eens iets over te hebben gelezen? Waar kan ik die vinden

// zit in LR3

Last edited:
Klopt het btw dat je std 'corrections' kunt gebruiken bij Lightroom voor verschillende camera's? Dacht er ooit eens iets over te hebben gelezen? Waar kan ik die vinden

// zit in LR3

Als je in LR3 zit, in het rechter kolom ergens bijna helemaal onderaan moet het staat. Weet niet precies onder welke kop, kan het hier ook niet even checken. Maar daaronder kun je merk van je lens kiezen en welke lens precies.

da klopt maar daar kun je volgens mij niet instellen dat die standaard die lens en die body instelt.
Tenminste ik kan het ook niet vinden :D

Nee, dat moet je wel per foto doen.
Je kan daar evt wel simpel die copy-paste linksonderin voor gebruiken.
Ik moet die workflow ook nog even een keer goed indelen. :)

t0m59c.jpg

Vind het zelf jammer dat de voorste persoon niet scherp is, maar verder vond ik hem wel leuk van mezelf

Status
Not open for further replies.
Back