de 40d heb ik 2ehands op de kop getikt met net geen 10k clicks. De tamron uiteindelijk nieuw gekocht omdat ik geen nette 2ehands kon vinden. Geweldige lens voor het geld iig!
Al mensen bezig voor contest ? ik nog niet hahah.
Deze nog net genomen voor mijn vlucht van Argentina naar Brazil, licht viel mooi op het landschap dus camera gepakt en naar buiten gerend.
Wat zou ik toch graag naar zo'n eindeloos mooi gebied heen willen! Na het afstuderen hoogstwaarschijnlijk voor lange tijd in Schotland wonen en werken.
Maar goed, ik ben ook nog niet echt bezig met de contest. Heb overigens zaterdag wel een externe flitser (sb 600) aangeschaft en as. zaterdag ga ik waarschijnlijk fotograferen bij een salsa feest in A'dam. Daar heb ik dus wel een externe flitser bij nodig. Moet nog wel even bekijken hoe het allemaal werkt, heb er nog nooit mee gewerkt namelijk. Denk dat ik als ik ermee bezig ben wel wat voor de contest kan maken en anders op het salsa feestje zelf misschien wel.
Kan me niet voorstellen dat k geen dop op m'n lens doet als k een camera meeneem. Is maar wat je gewend bent denk k Dan is een filter wel een must, geluk bij een ongeluk voor jou dan!
Kan me niet voorstellen dat k geen dop op m'n lens doet als k een camera meeneem. Is maar wat je gewend bent denk k Dan is een filter wel een must, geluk bij een ongeluk voor jou dan!
ben dat ding altijd kwijt.. niet helemaal maar vergeten ofzo zeg maar
tis gebruiksspul hoor, al moet ik zeggen dat toen er laatst iemand bij me in de winkel kwam die voor leeuwarder courant werkt hoe die met zn spullen omging.. allemaal L glas 8P.. 1dmark4.. gooide alles zo in de zn tas bovenop elkaar.. moest er wel beetje van huilen.. verf lag overal af enzo..
Ja dat is wel ziek, je zou er haast wat van zeggen Ik had zelf wat extra lensdopjes gekocht zodat als ik er een kwijtben, ik nog wel een andere heb. Kosten nog geen 5 euro op eBay, dan heb je replica dopjes denk ik, maarja, het werkt.
Net trouwens tof nieuws gekregen! vorige week had ik het evenement van een overleden vriend van mij gefotografeerd. Die foto's zijn al gepupliceerd op www.racexpress.com (1 van de grootste autosport websites van de benelux) ze staan nu nog op de voorpagina bovenaan. En vandaag belde www.ksp.fr mij. Die willen ook een serie foto's van mij hebben. Zij zijn 1 van de grootste kartsport foto bedrijven ter wereld.
Ja ik heb ze daar eigenlijk ook vandaan, 50 cent is wel bij wijze van spreke, maar goed, op eBay staan vaak dezelfde spullen voor dezelfde prijs, dus had dat maar genoemd omdat t wat bekender is
Ik ben laatst gevraagd om interieur foto's komen maken (waarschijnlijk), bij een restaurant.
't Is een keten die 88 restaurants wil gaan openen, dus 't zou helemaal nice zijn als ik dan 'vast' word..
Heb 't er al met Opzorp over gehad, maar weet nog niet helemaal wat ik als prijzen moet opgeven.
Hier nog mensen met ideeën daarover?
Ik ben laatst gevraagd om interieur foto's komen maken (waarschijnlijk), bij een restaurant.
't Is een keten die 88 restaurants wil gaan openen, dus 't zou helemaal nice zijn als ik dan 'vast' word..
Heb 't er al met Opzorp over gehad, maar weet nog niet helemaal wat ik als prijzen moet opgeven.
Hier nog mensen met ideeën daarover?