Op statief geschoten of niet ? Zijn wat bewogen volgens mij.
Gister een 50mm F1,4 gekocht en vandaag een 500mm F4,5 gekocht.
De 500 was niet helemaal de bedoeling maar deed een bod en werd op in gegaan, dus toen maar knoop doorgehakt hahah.
Vond de d3100 wel voldoende. bijv het uitklqpbare scherm op de d5000 hecht ik niet veel waarde aan. Die paar 10tje extra steek ik dan liever in mijn zak voor later als ik een extra lens wil
Mn gips zit alleen gruwelijk in de weg met foto's maken haha
Youri beetje offtopic vraagje maar jij neemt neem ik aan niet elke lens mee als je naar het buitenland gaat i.v.m. ruimte en gewicht? Denk dat je sowieso een heel anders gevulde koffer of iets hebt dan een doorsnee reiziger, maar goed
nog beetje ontopic dan; stoor me alleen nog een beetje aan rechtsonder, maar vind hem verder wel mooi
Probeer em dan voortaan op een muurtje te ondersteunen ofzo. Dan beweegt hij een stuk minder.
En er bestaan ook supercheape statiefjes van onder de 10euro. Zijn echt van kut kwaliteit, maar doen wel hun werk.
Ik vind 't juist wel tof dat er tenminste nog kleur zit in zo'n studiofoto.
Die worden vaak te steriel, maar ondanks de zon was 't echt te koud om naar buiten te gaan.
Youri beetje offtopic vraagje maar jij neemt neem ik aan niet elke lens mee als je naar het buitenland gaat i.v.m. ruimte en gewicht? Denk dat je sowieso een heel anders gevulde koffer of iets hebt dan een doorsnee reiziger, maar goed