Algemeen fotografie topic #10

Status
Not open for further replies.
Ik ook, bij de andere is er het onderwerp een beetje saai in het midden vind ik.
Youri ik zag je in de krant (AD dacht ik), bij de foto stond "prive collectie", is dat dus een eigen foto?

Ben op dit moment bezig foto's te maken voor mijn opleiding.

Moet over mijn leefomgeving zijn.. Dat betekent dus dingen die voor mij belangrijk zijn, samenhang is belangrijk, witte rand MOET om de foto, foto mag NIET een uitsnede zijn, serie MOET in zwart/wit, GEEN flitslicht en uiteraard is het verhaal belangrijk.

Ik race dus al zo'n beetje mijn hele leven.. Hierdoor ben ik fotograferen ook leuk gaan vinden en nu mijn opleiding daarin gaan doen. Daarnaast heb ik een grafisch bureau en besteed ik dus soms zo'n 12 uur per dag achter de mac.. Daarnaast probeer ik altijd netjes te zijn en ondertussen is het eigenlijk altijd wel ergens een zooi. Dat is het verhaal zo'n beetje erbij.. :D

Dit zijn tot nu toe 2 foto's die ik redelijk geslaagd vind.. Dus tips zijn altijd welkom :) De rest van de foto's ga ik nog maken.. en die komen nog..

bewerkt1_small.jpg

bewerkt2_small.jpg

vind vooral de 2e erg vet! de serie geeft je verhaal best goed weer eigelijk, zie alleen het gedeelte er niet in waar je netjes wilt zijn?

foto 1, schoenen netjes onder de stoel, racepak is dan weer rommelig

foto 2, netjes achter een mb, maar toch weer de zooi links, en een weergave dat racen in je bloed zit

ik vind het goed gelukt in ieder geval, vooral de 1e, zou gewoon een wallpaper kunnen zijn

Dat wou ik precies eerst ook zeggen, totdat ik las dat "het uiteindelijk altijd wel ergens een zooi is". Zou wel een mooiere foto zijn als je het pak netjes zou opvouwen, maar dan klopt de weergave van je idee niet meer natuurlijk.

Nette foto's!
Alleen zie ik nergens een racepak waar jullie het over hebben? Zijn toch gewone kleren die daar liggen?:rolleyes:

Thanks voor de comments! :)

@Loek92 zijn inderdaad gewone kleren haha.

Morgen komen de rest van de foto's.. Moet ze namelijk dinsdag bespreken met m'n mentor..

9uck6b.jpg

Wazig, kleuren lijken gepost een stuk fletser dan in LR en PS.
Heb daar vrijwel zelfde grijze achtergrond kleur in staan, dus dat zou 't niet moeten zijn..

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back