Algemeen fotografie topic #10

Status
Not open for further replies.
Wat is dat dan, een render of foto?

Ik had m'n camera maar is meegenomen naar m'n bijbaantje, ik zie altijd wel interessante dingen dan. Vandaag ook nog een buizerd met een vis in z'n poten, en een buizerd die net voor dat die wegvloog een streep stront liet vallen, helaas lukken niet alle foto's :P commentaar hoor ik graag,

Werk je op een kinderboerderij? :P

Haha :p nee ik rijd een beetje over dijken en platteland en schiet af en toe een plaatje vanuit de auto als ik wat leuks zie

dsc_4165-border.jpg

dsc_4238-border.jpg

Hoe vaak ben je eigelijk te vinden op de Maasvlakte? Zit te denken om daar een keer heen te boeken :) 25 min rijden vanaf hier

De maasvlakte is helaas over :( is zelfs nog op hart van Nederland geweest.

Dit was in Almere, misschien wat verder rijden.

Ik heb gister op de Zoomexperience even wat leuk speelgoed van mn vader gehad.

tamron10-24withhood-web.jpg

K moet m vrijdag ophalen want ze hadden m niet op voorraad de bitches.

Nou t was bijna eng hoeveel k kreeg. Heb ook een nieuwe tas , extra accu voor de Nikon en een UV Filter voor die 10-24. Hij vond t niet leuk voor me dat mn 70-300 kapot was gegaan:+

En in fun/shit zei je dat je 400 eurie lichter was? :P
Je pa dus 400 eurie lichter.. of moest jij zijn portemonnee dragen?

En in fun/shit zei je dat je 400 eurie lichter was? :P
Je pa dus 400 eurie lichter.. of moest jij zijn portemonnee dragen?

Hij heeft m gekocht , maar ik moet de helft meebetalen of course want niemand krijgt zomaar iets van 400 euro. Alleen over een hele lange tijd. En mn pa was wel wat meer lichter hoor:7
We gingen naar huis met twee camera tassen , een nieuwe geheugenkaart , accu voor de Nikon , een nieuwe Sony Cybershot en mijn lens +uv filter. Dus het was aardig shoppen.

Een probeersel Björn style. Geen idee of ik nou volledig de plank mis sla, of wel in de buurt kom. Op het moment dat ik ze fotografeerde leken ze wel leuk, nu heb ik ze al weer te veel gezien.
1
5217763659_293156af46_o.jpg

2
5217764259_9ccdffd9cb_o.jpg

En nog wat anders:
3
5218352860_82341a6b15_o.jpg

Ah, tof te lezen en zien! :)
Dat is idd wel een beetje hoe ik 'werk'.
Toch begin ik 't nu af en toe wat meer als een opzet naar andere fotografie te zien.
Tenminste, dit is voor mij perfect om fotografie te 'snappen' en 't kijkt voor mij gewoon fijn - komt wellicht ook door mijn grafische achtergrond of dat ik wat order in chaos probeer te scheppen ofzo.

Van 't weekend naar Istanbul geweest en ook foto's geschoten.
Ben er niet heel tevreden over, maar dat komt omdat ik 't met een bepaald idee moest doen voor school.
Ik merk nu achteraf dat ik dan gelijk m'n eigen 'stijl' laat varen en dat is eigenlijk heel dom, maargoed.

Moet ze allemaal nog bekijken en bewerken, maar zal er ofc nog wel wat van posten.

Status
Not open for further replies.
Back