This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[5th]Nick's 2F4R NRG 2nd Life --> The Red Revolution

Hey...

Ik vind het echt een mooi begin van je project.

Alles direct goed, schoon netjes en perfect.

Duidelijke doelen (Alleen vind ik het wel een uitdaging om met een nrg custom shows te winnen, als je vandaag de dag kijkt hoe mooi sommige omgebouwde scooters zijn)

Ik blijf hem zeker volgen.

Ga zo door suc 6
Grt Paul
 
Noiu wel leuk en aardig

alleen zal hetn og n prestatie zijn omdat ding omhoog te krijgen dan met zo,n zwaaaaaaaare klauw erop 8P

en graag gedaan voor je velgjes, en achterwiel naafje

greetz
 
hoi nicky,
kleure combo is niet mijn smaak,
maar als die net zo strak was, zoals die eerst was, komt het wel goed.
 
[5th]Bullet said:
wat nou wheelybar, gewoon een dikke remklauw dervoor en hij komt nooit meer omhoog


..Met jouw tunekunsten, blijft ie wel aan de grond ja:+
nee JK.

Nick, ik ben benieuwd wat t gaat worden, maak er dit keer is wat filmpjes van als die loopt
 
ErwinZ said:
Heel vet die kleurtjes :~ Hopen dat het nog beter wordt dan ie was :W

Ik zal me best doen, maar als het me niet bevalt, dan doen we het toch ooit nog eens een keer

pruttelbakje said:
verlengd subje, vett8)

Mja iedereen bijna met 2fast rijdt al met een heel sprintframe, dus ik denk dan (Geheel tegen mijn principe in trouwens) om toch maar een beetje mee te smokkelen!


Mja ik vind eigenlijk dat als ik custom show jurylid zou moeten zijn, dat ik naar alle kleine details zou kijken die er op een scooter zaten, en niet alleen naar de kleur, maar met de details gaat het bij mij wel goedkomen denks

[5th]Martijn said:
doodziek kan het nog groter :7

Mja, Lamborghini klauw paste net niet op de ophanging! 8P

[5th]patrick said:
Noiu wel leuk en aardig

alleen zal hetn og n prestatie zijn omdat ding omhoog te krijgen dan met zo,n zwaaaaaaaare klauw erop 8P

en graag gedaan voor je velgjes, en achterwiel naafje

greetz

Wheelie's? daar kan jij toch wel voor zorgen pattie! NMNH!

Erwin. said:
Woei, dikke klauw ouwe :~, goed komt het zeker :love:

:*

IzzY said:
hoi nicky,
kleure combo is niet mijn smaak,
maar als die net zo strak was, zoals die eerst was, komt het wel goed.

Mja als ie zo strak wordt als dat ie was, dan had ik net zogoed niks kunnen doen, mijn scooter zag er wel netjes uit maar als je wat dichterbij kwam zag je dat het gewoon 1 relscooter was (Frame was eerst verroest) Nette details waren niet aanwezig, en daar gaat nu duidelijk verandering in komen :*

[5th]Bullet said:
wat nou wheelybar, gewoon een dikke remklauw dervoor en hij komt nooit meer omhoog

Beton in de voorvork, Klauwtje erop en niet meer zeiken

Speedboer said:
Nick PM me even terug mops

Toegevoegd @ MSN

rieju-pim said:
..Met jouw tunekunsten, blijft ie wel aan de grond ja:+
nee JK.

Nick, ik ben benieuwd wat t gaat worden, maak er dit keer is wat filmpjes van als die loopt

Zal ik doen Pimmah :*
 
Dennis001 said:
hoe de fuck ga je dat monteren... ziet er wel heel vet uit

Ik moet eerst wachten tot mijn velgen en schijf binnen zijn, dan ga ik uitmeten hoe lang de bevestigingsstrips gaan worden, dus dan maak ik 2 strookjes aluminium en bevestig daarmee de remklauw zodat hij goed zit ten opzichte van de schijf, daarna verbind ik de 2 stroken aluminium met elkaar, dat zodra ik het eraf haal dat ze in dezelfde positie blijven staan, dan laat ik het AutoCAD uittekenen, en CNC'en uit een 1 stuk materiaal (Zit te denken aan titanium )

Zo bevestig ik me remklauw
 
Vet idee van die remschijf.
Alleen past het wel goed, is het niet een klauw voor de rechterkant en moet je hem als je hem links zet niet op ze kop monteren, of was dat ook al je plan..