[5th] Malossi Jog

Je zegt dat je het voor lol doet. Maar dat je het van een frame niet kan winnen vind je oneerlijk. Dus eigenlijk wil je wel graag winnen :+?

Het is toch altijd de sport geweest om te winnen of om de snelste te zijn, om het eerst over dei streep te komen, en als je al weet dat je dat toch niet red dan is de lol er toch af of niet ???

Ik wil best naar n meeting gaan maar ik ga me echt niet in schrijven voor een dag licentie, en het bevalt me niet dat n ander bepaald waneer jij gaat rijden ,
 
misschien dat je het sbo sprinten dan een beetje verkeerd ziet. want je kan gewoon heel de dag vrij sprinten zo vaak als je wilt en wanneer je maar wilt. Niemand bepaald wanneer jij rijd.

In principe is het gewoon vrij sprinten met een finale.

Aan het eind van de dag gaan dan de snelste 8 van elke klasse door naar de finales. Er zijn zoveel mensen die niet bij de laatste 8 komen en toch een super toffe dag hebben en gewoon lekker kunnen knallen.
 
misschien dat je het sbo sprinten dan een beetje verkeerd ziet. want je kan gewoon heel de dag vrij sprinten zo vaak als je wilt en wanneer je maar wilt. Niemand bepaald wanneer jij rijd.

In principe is het gewoon vrij sprinten met een finale.

Aan het eind van de dag gaan dan de snelste 8 van elke klasse door naar de finales. Er zijn zoveel mensen die niet bij de laatste 8 komen en toch een super toffe dag hebben en gewoon lekker kunnen knallen.

mja ik denk er anders over :P
 
Ik vin et een vette jog
Alleen tis zonde dat je sbo verkeerd ziet (waardoor de jog nie vaak zal gaan sprinten)
maja iedereen zen eige mening
 
Patrick ziet SBO niet verkeerd, jij ziet zijn mening verkeerd.
Nick heeft het uitgelegd...

Ik snap jullie mening boys, heb precies hetzelfde.
gewoon lekker knallen op straat, mooie bier scooter :*.
 
Patrick ziet SBO niet verkeerd, jij ziet zijn mening verkeerd.
Nick heeft het uitgelegd...

Ik snap jullie mening boys, heb precies hetzelfde.
gewoon lekker knallen op straat, mooie bier scooter :*.

totdat je eens iemand dood knalt.
en jij of je ouders dik kunnen gaan betalen. voor heel je leven :rolleyes:
maar is wel vet als het niet gebeurt :7 8)
 
Dat is iets Belgisch zeker? niet zo janken man.

Als je in nederland iemand omver knalt terwijl je geen verzekering hebt kan je gewoon rustig verder cruisen zonder enige geldboette?

Ik denk dat je dan een groot deel van je resterende leven geld kan gaan betalen aan de nabestaande.
Maargoed, ga maar lekker onbezonne rondknallen.

mij niet gelate
 
gaha klopt wel..... dat je je heele leven kan lappen :P


Ma fucking lijpe jog kerel ziet er echt netjes uit ik zelfheb ook zoiets van zal ik nou wel sbo gaan rijden of nie gewoone meetings zijn ook wel leuk ma ziet er echt netjes uit mis meeten we wel x


groeten rjm
 
vet ding patrick!

@ jordy beter val je spasta niet zo aan wat hij zegt klopt wel..

en over straat knallen is ook donders vet maja als je genaait word ben je de lul en met ongeluk helemaal maar dat soort verhalen kent iedereen wel..
 
slappe geblaat, die jongen rijd volgens mij 9 v/d 10 x langs een kanaal waar nog geen dode kip op de grond ligt!

jij rijd met je scootje tog ook wel is op straat?

ontopic: ding is gewoon woest pat
 
Ding is gvd netjes man!! :) Echt tof dat je nog steeds bezig bent.

En ja, ik snap precies wat nick bedoelt :P er is nu toch geen geen fuck meer aan? Ik zal nu wel weer overspoeld worden met boze reacties, maarja zo zie ik het gewoon... kan dr weinig aan doen.
Altijd meteen die verhalen van ''wat er gebeurt zonder verzekering'' etc etc. Nja ik ga er niet eens op in :+
 
Dezelfde reden waarom ik niet meer op meetings kom, het oude gevoel is weg. De oude gezellige garde is langzamerhand weggejaagd, en de jongere "fanatieke" publiek komt aan rollen...

het hoefde van mij niet illegaal hoor, helemaal niet, maar het is langzamerhand zo gecontroleerd geworden dat voor mij de lol eraf is...

Ik hoop dat je kan begrijpen wat ik bedoel, vroeger kon je nog op een afgelegen stuk van de meeting even een beetje gaan stunten, maar daar krijg je tegenwoordig alweer een schorsing voor geloof ik... nou dan is de lol er voor mij af!

Plus het feit dat als je met 2fast rijdt dat je automatisch ingedeeld wordt bij de sprintframes, nou geloof mij, dat red je nooit!, en dan ben je er alweer uit, want dan heb je geen kans meer om het te redden...

Daarom ben ik ook voor nog een klasse erbij, 80cc met een wielbasis van 120 cm oid, dus normaal scooter formaat, dan kun je tenminste nog met een 2fast een beetje vooruit komen.

Trouwens, was het nou scootersprints of framesprints? ;)

Vroeger?:rolleyes:

Ze zouden je gaskabel moeten doorknippen. stunten doe je maar fijn bij je ouders op de oprit ofzo....

Wees blij dat SBO bestaat. zonder SBO kan je waarschijnlijk het hele legale meeting verhaal op je buik schrijven....

Ik rijd zelf ook geen SBO vind het te duur en heb geen zin in al die verplichtingen. maar goed vind het wel goed wat ze doen...

FF ontopic dan maar.

Erg mooie Jog. :*
 
Dezelfde reden waarom ik niet meer op meetings kom, het oude gevoel is weg. De oude gezellige garde is langzamerhand weggejaagd, en de jongere "fanatieke" publiek komt aan rollen...

het hoefde van mij niet illegaal hoor, helemaal niet, maar het is langzamerhand zo gecontroleerd geworden dat voor mij de lol eraf is...

Ik hoop dat je kan begrijpen wat ik bedoel, vroeger kon je nog op een afgelegen stuk van de meeting even een beetje gaan stunten, maar daar krijg je tegenwoordig alweer een schorsing voor geloof ik... nou dan is de lol er voor mij af!

Plus het feit dat als je met 2fast rijdt dat je automatisch ingedeeld wordt bij de sprintframes, nou geloof mij, dat red je nooit!, en dan ben je er alweer uit, want dan heb je geen kans meer om het te redden...

Daarom ben ik ook voor nog een klasse erbij, 80cc met een wielbasis van 120 cm oid, dus normaal scooter formaat, dan kun je tenminste nog met een 2fast een beetje vooruit komen.

Trouwens, was het nou scootersprints of framesprints? ;)


Amen +ralf+

AdiozZz
 
Back
Top