[5th]Nick The Bad Guy 3 March 2007 #523 Dank je wel jongens, goed om te horen dat het in de smaak valt! @ Jasper: Ik zie je onderschrift :'(, IK was toch je idool!
Dank je wel jongens, goed om te horen dat het in de smaak valt! @ Jasper: Ik zie je onderschrift :'(, IK was toch je idool!
Denna Soes Bolkont 3 March 2007 #526 Kunnen we even ontopic aub <] . Kappen zien er nice uit , Nick . Ben benieuwd naar je airbrush dingetje .
Kunnen we even ontopic aub <] . Kappen zien er nice uit , Nick . Ben benieuwd naar je airbrush dingetje .
Jaspah Nu ook een GC slet.. 3 March 2007 #527 [5th]Nick said: Ga jij nou maar lekker moddereten Click to expand... Speciaal voor jou mijn sig aangepast. }:O Krijg ik weer dit soort reacties.
[5th]Nick said: Ga jij nou maar lekker moddereten Click to expand... Speciaal voor jou mijn sig aangepast. }:O Krijg ik weer dit soort reacties.
Piazoo Well-Known Member 3 March 2007 #528 zeer netjes Nick die kappen , heb je die kappen zelf strak gemaakt Nick ? grt Michael.
#Maik Full Carbon Zips 3 March 2007 #529 Piazoo said: zeer netjes Nick die kappen , heb je die kappen zelf strak gemaakt Nick ? grt Michael. Click to expand... LOL neej hij heeft er nix aan gedaan, ik heb ut hele pakketje gedaan/geregeld nick heeft het te druk met werken
Piazoo said: zeer netjes Nick die kappen , heb je die kappen zelf strak gemaakt Nick ? grt Michael. Click to expand... LOL neej hij heeft er nix aan gedaan, ik heb ut hele pakketje gedaan/geregeld nick heeft het te druk met werken
antonrox Ouwe Rot 3 March 2007 #530 Heel netjes! 10x vetter als dat flipflop dat rood is mooi, maar vooral dat goud is echt zeer nice :~ Zo zie ik scoots graag.. weer eens anders dan wit,zwart,zilver of blauw! Ben benieuwd hem in het echt te bewonderen.
Heel netjes! 10x vetter als dat flipflop dat rood is mooi, maar vooral dat goud is echt zeer nice :~ Zo zie ik scoots graag.. weer eens anders dan wit,zwart,zilver of blauw! Ben benieuwd hem in het echt te bewonderen.
xiphos 6,791 @ 150m 3 March 2007 #531 Ckr's mooi, egt bruuuut die kappen... Mooi kleurtje Ik dacht aan de titel red revolution, huh? hebo manston revo? Jammer genoeg niet Mooi hoor
Ckr's mooi, egt bruuuut die kappen... Mooi kleurtje Ik dacht aan de titel red revolution, huh? hebo manston revo? Jammer genoeg niet Mooi hoor
Piazoo Well-Known Member 3 March 2007 #532 Speedboer said: LOL neej hij heeft er nix aan gedaan, ik heb ut hele pakketje gedaan/geregeld nick heeft het te druk met werken Click to expand... ja dat kan ook ;-) nou kijk ik wilde mijn zip voorkap ook strak hebben vandaar. grt Michael.
Speedboer said: LOL neej hij heeft er nix aan gedaan, ik heb ut hele pakketje gedaan/geregeld nick heeft het te druk met werken Click to expand... ja dat kan ook ;-) nou kijk ik wilde mijn zip voorkap ook strak hebben vandaar. grt Michael.
[5th]Nick The Bad Guy 3 March 2007 #535 xiphos said: Ckr's mooi, egt bruuuut die kappen... Mooi kleurtje Ik dacht aan de titel red revolution, huh? hebo manston revo? Jammer genoeg niet Mooi hoor Click to expand... Jammer genoeg? 2Fast VS Manston Revolution... }:O
xiphos said: Ckr's mooi, egt bruuuut die kappen... Mooi kleurtje Ik dacht aan de titel red revolution, huh? hebo manston revo? Jammer genoeg niet Mooi hoor Click to expand... Jammer genoeg? 2Fast VS Manston Revolution... }:O
Frank "Because racecar" 3 March 2007 #539 Nick en Maikel ziet erg gigantisch bruutjes uit hoor nu foto's dat de kapjes op het frame zitten gebeund :W toppie !
Nick en Maikel ziet erg gigantisch bruutjes uit hoor nu foto's dat de kapjes op het frame zitten gebeund :W toppie !