RSC STREETROX // [5th] Tuned!

Status
Not open for further replies.
@Petrik: muahah, heb ik niet meer is gestolen :+ Mag ik de fiets van je ma lenen, of heb jij dan geen fiets meer? ;)


Project Informatie:

Bod gehad van €1000 op de streetrox :D, dus als die de deur uit is een nieuwe topic van de zippert. NU AL ZIN IN, haha.
 
@Petrik: muahah, heb ik niet meer is gestolen :+ Mag ik de fiets van je ma lenen, of heb jij dan geen fiets meer? ;)


Project Informatie:

Bod gehad van €1000 op de streetrox :D, dus als die de deur uit is een nieuwe topic van de zippert. NU AL ZIN IN, haha.

vond je streetrox wel speciaal.

met 1000 eur kom je alleen niet ver met zip;) ben wel beniewt wat je van de zip gaat maken, ook optische net als de rox?

mvg jordi
 
Voor 1000€ kan je in ieder geval al een hoop leuk spul gaan aanschaffen!

Ik zou lekker een cheap citta'tje kopen, of gewoon je fiets pakken als dagelijks vervoer, lekker veel geld over voor de zippa!
 
vind 1000 beetje weinig. zit toch een vrij prijzige setup onder die zgan is. + getjoend.

maarja gewoon even rustig afwachten als ik jouw was.
is die 1000 btw plus nieuwe paintjob?
 
1000€ was geloof ik voor een ongespoten scooter...

Dat vind ik al bizar veel hoor, er zijn echt bijna geen mensen die zoveel geld geven voor een ongespoten rox... Zelfs al niet voor een gespoten/orginele rox.
 
maar het ding heeft wel lekkere setup, die oude rox van facilly was bijv. helemaal standaard en is toch ook voor 2400 euro weggegaan. had alleen een zieke paintjob:p
 
@J-tuning: Ajoh, je moet toch ergens beginnen ;) Maar wat ik zeg over de zip: Laag & Klein ;)

@Vissa: Neem waarschijnlijk een Piaggio Sfera over voor op de straat, helemaal std. Dan lekker de rest in de zip pompen :p haha.

@De_allerheilige: Heb deze week een bod van €1100 gehad, maar de reden dat ik minimaal €1000 wil omdat de rox me nu + aanschaf totaal €1900 heeft gekost en dat vind ik toch wel vrij duur voor een straatscooter :p Helemaal als je denkt dat de onderdelen pas maximaal 600km oud zijn.

Maar scoot wil ik het liefst ongespoten verkopen, geen zin meer om geld aan te spanderen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top