DSO Streetrox

Krukasje zit in scoot, ontsteking (std :D) en zo zit er al op.. Ik hoop hem deze week, of volgend weekend te kunnen starten

Mede mogelijk gemaakt door Maikel_rox :*
 
Nee nog niet!

Vanavond mag ik uitlaatje van Maikel_rox lenen TJT F1 volgens mij. Dus vanavond voor de eerste keer aankicken met een 17,5 :p Omdat ik ff geen sproeiers heb voor me 28 en wss is dat simpelweg te groot, en te kut afstellen voor op straat dus ik haal misschien een 21 Dellorto of een 24 dellorto als iemand die in de aanbieding heeft!!

Uiteraard worden er filmpjes gemaakt en binnenkort weer een update :)
 
Dankjewel :)

Gisteravond druk bezig geweest, maar het wou niet echt lukken! Achteraf bleek dat de dealer ons verkeerde tapeinden mee had gegeven, en die hadden we ook nog eens achterstevoren erin gedraaid! 8P

Nu hebben we normale, dus ik ga zometeen op m'n roxje even naar Veldt Racing Parts een pakkingsetje halen en dan vanavond weer klussen!! :*
 
Ik ken Ollie idd :) Wat is je msn zit in Culemborg op school wil jou scootje wel es zien :D

Maar ik heb gisteren de manston gemonteerd + squish enzo. Alles in elkaar, dus ik contact aan, KRAAAK sleutel afgebroken .. :( Dus alweer een dagje vertraagd hoop m in het weekend te kunnen starten want van de week geen tijd meer :)
 
Ik ken Ollie idd :) Wat is je msn zit in Culemborg op school wil jou scootje wel es zien :D

Maar ik heb gisteren de manston gemonteerd + squish enzo. Alles in elkaar, dus ik contact aan, KRAAAK sleutel afgebroken .. :( Dus alweer een dagje vertraagd hoop m in het weekend te kunnen starten want van de week geen tijd meer :)

Sleutel heb je toch niet nodig ;).
Er tussen vandaan halen en killswitch instaleren :).

Succes verder met je project, word wel een tof ding.
 
je hebt pm


ollie de manston sloper

Btw zit niet in cullie opschool in utreg die tijd heb ik gehad:W

verder wel lache ding


@maikel_rox


jij bedoelt da witte ding dat fire fox frame?
ofwa anders?
 
je hebt pm


ollie de manston sloper

Btw zit niet in cullie opschool in utreg die tijd heb ik gehad:W

verder wel lache ding


@maikel_rox


jij bedoelt da witte ding dat fire fox frame?
ofwa anders?

die ja
maar is momenteel nu zo:

spa0564yg3.jpg

al is nu wel de voorvork verlaagt ed
 
Bedankt allemaal voor de reacties! :*

Het beestje loopt, foto's komen nog en morgen word de ubergeile c21 opgehaald en nu nog ff op zoek naar een 21 mm :D

Iemand intresse om zijn 21 mm + filter tegen mijn 28 mm oko in te ruilen? :D

Laters
 
Back
Top