White/Red-StreetRox

zit er ook los op he elias :p

wel lekker kleurtje dat rood wit!
je hebt wel flink wat besteld:eek:, maar dat beloofd dan wel wat te worden, ben benieuwd naar het totaal plaatje met alle kappen er op!

succes verder ;)
 
Ziet er goed uit man! :)
Zal een leuk straatblaazertje worden!
Alleen je stuurafdichting zit scheef :p
Thnx man,ja zit idd scheef erop,maar dat komt omdat het er los opzit.
zit er ook los op he elias :p

wel lekker kleurtje dat rood wit!
je hebt wel flink wat besteld:eek:, maar dat beloofd dan wel wat te worden, ben benieuwd naar het totaal plaatje met alle kappen er op!

succes verder ;)
Jij ook bedankt voor je reactie,& hoop natuurlijk zeker dat ie mooi gaat worden,ga alleen rustig denken aan wat rode stickertjes:p
 
Dankje,dit had ik idd ook eerst willen doen,maar daarna dacht ik,waarom weer geld uitgeven aan het frame als je er tog geen drol van gaat zien,het is een straatscooter,en je gaat niks van het frame zien.Ik ben zeer tevreden over het uiterlijk en kan echt niet wachten tot hij helemaal in elkaar staat:#

Tja echt alles is helemaal perfect en dan laat je dat zitten:+

Pleur der anders nog ff een spuitbus overheen;)
 
Tja echt alles is helemaal perfect en dan laat je dat zitten:+

Pleur der anders nog ff een spuitbus overheen;)
Ik ga hem achter idd nog wat bijwerken en bij de voetenplank,maar ik zet hem eerst helemaal inelkaar om te kijke of ik geen verdere probleem tegenkom,en dan moet tog de voorvelg er nog af omdat 1remschroefje helaas dol is,dus die word nieuw getapt,en dan doe ik dat er ook meteen bij.
 
Er zal vanavond een update plaats vinden,want heb gister hard me best gedaan(mischien wel "Te" hard),want hij staat grotendeels inelkaar,heb alleen de bcd underseat design rechtstreeks de prullenbak ingegooid,want dat ik echt de grootste troep,niks sluit meer aan dan,dus heb gewoon de originele van str8 erop:)


Tot vanavond:*
 
Zo,vandaag was dus de bedoeling om hem een soort van af te ronden,dat begon met het blok te laten lopen,althans dat was de bedoeling,ding doet helemaal niks,en als ik de choke opendoe dan start ie en loopt die ff stationair en gaat dan steeds meer toeren draaien,ik word er een beetje gek van omdat ik al veel tegenslagen heb gehad in dit project,terwijl igg alles vers is,dus ik denk dat ik het even laat rusten.
 
Geen update maar een kleine mededeling,ik heb de valse lucht er nog steeds niet uit,dus ga er vanuit dat er ergens een scheur in me carter zit,die gaat dus helemaal uitelkaar,en ik hoop dat er over een klein maandje tog weer een update kan komen,en dat zal dan zijn tog maar een chroom carter en een verse rhq:love:
 
Mensen na een lange tijd ben ik er weer,ik heb inmiddels het chroome carter eronder en hij start!!


Ik hoop dat ik hem deze week kan afronden en dan een paar foto's kan schieten zodat ik het op de site kan zetten,mischien dat een paar mensen hem al te koop hebben zien staan,maar maak hem gewoon af totdat iemand de vraagprijs geeft,anders blijft ie lekker bij mij.


Wel heb ik de XshSpeedSonic Verkocht!
 
Back
Top