Black 'N White R-rox

Status
Not open for further replies.
Thx iedereen voor de reactie's!!!:)
En ja, de voorvorken worden deels gepolijst...:)
en @ Tom ik zeg ook niet dat ik de 7 sec ga halen..;)
Maja..... et zou wel fijn zijn...:D

En over de scoot: vandaag zijn de velg adapter,carters en kroonstuk terug van het stralen. Morgen zal ik hier foto's van posten en de velgen worden na het weekend gedaan.

Huey
 
Jongeeeeeee:P
kheb ze al gezien gister aaf :P
mooi beunhok/bar heb je daar joh :D
jammer dat je broer dit jaar niet mee doet
succes er nog mee ;)
 
Leuk begin :)

Ik snap alleen niet zo goed waarom je eerst je velgen in de afbijt zet en de lak er af haald en ze daarna gaat stralen :p
 
@ Daan Moguhh buuf...:P hahaha ja, jij wel ja!..;) ghehe en thx...maa idd jammer dat me broer niet mee gaat knalle...:) maja hem zal je wel op sprint zoals jubbega vinden.:)

@ Hajo Haha nou.....nadat de afbijt/lak eraf was hebben we nog aanslag getroffen op de velgen. Dus we gaan proberen met het stralen dit eraf te krijgen.

Vanavond nog updatje met foto's.....:)
 
Alweer een (gestraalde) volgende update..:)

Blokje

img2504cr7.jpg


Adaptertje

img2509wb7.jpg


Kroonstukkie

img2510jy0.jpg


En tot slot groepsfototje:

img2511ri8.jpg
 
lkkr hoor je krukaslagerholte mee stralen 8P hoop voor je dat het niet te ruim is geworden... kan je je carters wegflikkeren.

Ziet er wel netjes & clean uit voorderest!
 
Hier het bewijs ervan voor als mensen hier over gaan beginnen en over deze posts lezen:

img2523oh3.jpg


Verder was ik net ook met dit bezig...:)

img2526of1.jpg


Zoals jullie vast wel kunnen raden zal dit morgen opgestuurd worden naar de tuner...;)

Huey
 
Haha ja ik zet me krukas er in zodat de tuner hem eruit kan halen:P
Ghehe....nee maar hopelijk zal je daar eind deze week of begin volgende week achter komen....;):P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top