kuit@nrg black and white

Status
Not open for further replies.
Ziet er bruut uit8), Alleen nog ff ander stuurtje, wat stickers en dan is ie af denks:W, K zou alleen wel die redbull blikjes van je voorvork afhalen:P, en je vork polijsten ofzo:~
 
ja maar dat polijsten duurt zo lang aar zat er wel aan te denken en effe carterdeksel frezen en goed polijsten en dan ind stickers maar weet geen mooie of orginele stickers dus ideeen zijn welkom.
maar mischien een paar polini stickers is wel mooi toc :P;)
 
thanks rutger zou het in me achterhoofd houden.
maaar.... ik heb net wat besteld had geld teveel:P dus dacht laat ik maar meteen wat leuke spuletjes kopen
net besteld:
* overrange
* DO 28 mm FS
* malosi raceolie syntetische 7.1
* malosi race bougie
* drukveer 108 %

ik hoop het morgen of overmorgen binnen te hebben dus dan maar effies foto's posten.
 
Je vakantie geld binnen ofzo ? :P

Maar netjes hoor :) , dus woensdag is hij weer back on the road ? hopelijk beter als voorheen.
 
ja dat hoop ik ook bas ik kom wel langs planken als ie het doet:);)

iemand nog een site waar ik me pic's kan uploaden ben er nm weer van afgekickt kut angelfire:( :p
 
ook laatst effe andere vertanding derin gezet alleen ben nu een ringetje kwijt dus hij staat er weer zielig bij :( .
dus heb het niet kunnen testen en me foto's krijg ik nergens anders geupload dus als iemand het voor me wil doen kan je me dan effe toevoegen op msn ? :S
 
ik heb hem weer effe gestript want me kappen waren niet echt mooi geworden, dus maar effe opnieuw spuiten.
denk een andere kleur, licht paars etc :) maar dat moet ik nog effe bedenken.
ben al vast een end begonnen met schuren morgen ga ik weer effe verden.
ik heb meteen me onderkap aangepast wat uit gefreest.;)

EN ik heb ringetjes gekregen dankzij dennis:) dus dat zit ook weer perfect het kan rijden opzich, maar hier in de wijde omtrek hebben ze GEEN hebo veertjes dus effe een oplosing voor bedenken.:(
maar nog steeds krijg ik me foto's er niet goed op:(
 
jah kuit dat schuren is kut man maarja k heb het er wel voor over :) help jij mij ook dan ?? alleen bij mij zitten erzowaat 800 lagen op hahah 8ja de band schuurmachine he kuit whahahhaha k zie ej morgen wel :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top