Sander's Speed 6t NRG

Hmmm dat zou ik niet doen,dalijk scheurt het oid.Koop je ergens een 2ehands vorkje oid,en ga daarmee aan de slag:)

dat is het probleem dus eigenlijkst, gezien ik geen werk meer heb, heb k ook geen geld meer etc, en ik moet straks ook weer een nieuwe studie betalen:+

om gelijk een verlaagde voorvork te kopen voor pia heb ik wel al over na gedacht, maar die kom je ook niet zoveel tegen.
 
Laatste 2 weken weer even wat gedaan aan de nrg. cilinder was vastgenaaid tijdens het afstellen, gelijk op laten poetsen en een nieuw zuigertje erin. en was dat ook weer klaar. nog wat bezig met afstellen, carb krijg ik niet echt 100 punten maar ik laat hem voor genemuiden eerst wel een beetje op save.

Vanavond de ontsteking even goed proberen te zetten met een stroboscoop. want volgens mij is die ook nooit afgestelt worden (iig niet door mij).

bedrading etc, weer opnieuw aangesloten accu een plaatsje gegeven, en een ntt velgje erin gezet.

[IR]http://i232.photobucket.com/albums/ee207/Plutschouw/DSC_0149.jpg[/IR]
Foeke bezig met ophanging van het achterspatbord en willem met de bedrading +ralf+
 
Ding begint er netjes uit te zien man:)!

Jammer dat me oude cil genaaid is maar hij is dus weer gered?:p

Ontsteking gewoon op 2,5 mm zetten en het is goed;)
 
2,35 volgens het boekje idd, maar ik zette hem op 2,5 en vervolgens nog eens 2,8 en hij knalde toen als een jekko:W op safe is 2,35 perfect:)
 
ontsteking afstellen is tg gewoon zuiger op bdp zetten, daarna dus bijv 2mm naar onderen, de streepjes tegen overelkaar vast zetten & vastdraaien? op damwoude stond de ontsteking op deze manier op 1,8 geloof ik. (20graden is mij laten vertellen).

kappen indd van kees gekocht, + achterstaaf & bas zijn oude voorvelg.

@ oscar, cilinder was bijna tot het alu verneuqt. maar hij is nu weer als nieuw! :)
 
Zo, net ff wezen testen op de weg. gisteren dus wezen afstellen, maar omdat het regende konden we niet de weg op. hij voelt echt sneller aan dan op damwoude, ontsteking nu op ongeveer 2,5. we hebben het meer op gevoel afgestelt. hoop dat het op Genemuiden droog blijft, ben benieuwd wat voor tijd er uit komt rollen!!
 
beesje helemaal in elkaar gezet. klaar voor genemuiden, laatste dingen nog wat wezen afstellen. hier en daar nog ff paar puntjes afwerken. en dan is die helemaal klaar :)

[ir]http://i38.tinypic.com/33l1rwg.jpg[/ir]

[ir]http://i33.tinypic.com/2j151kz.jpg[/ir]
 
't schreeuwt nu wel om carbon spatbordjes :p heel mooi dat kappenset! Het geheel ziet er gelijk heel netjes uit moet ik zeggen.
Enige minpuntje vind ik het voorspatbordje wat zo ver boven het wiel zit, maar dat komt vanwege je kleine voorwiel natuurlijk.
 
Hij ziet er al veeel beter uit zo!
begint egt wat te worden.

inderdaad, een radje in het gat in de binnekap.

Waarom ga je niet is lekker banken met dat ding, staat alles meteen goed en knalt ie veel veel beter!
 
voor volgend seizoen wordt het frame nog veel verlicht, komt een zip vorkje, type 1 velgje heb ik al te liggen. en het koelsysteem wordt nog aangepast. komt ook een 10inch achtervelg etc. maar dat komt allemaal nog wel in het project pagina. (of een nieuwen, zonder het "beun" gedeelte)

Groeten
 
Sander ik vind hem echt DIK! geworden, als ik kijk naar je 1e post:p en dan naar nu,alles netjes,alleen smijt die vork omlaag:p
 
Back
Top