"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Breezzzzzzzzeeeerrrrrrrrr:rolleyes:

Ziet er goed uit Sander 8), waar ga je dit trouwens testen? of gewoon op de straat?
 
Sibo said:
waar ga je dit trouwens testen? of gewoon op de straat?

Eehm... Geen idee :).

De afstelling is momenteel op de Dempster-manier... Voorzichtig een 3 a 5-tal pk's pakken, zonder risicovolle happenings.

Misschien rijd ik eens heen en weer naar Tino, MBV, XSH, of een andere bekende met een bank.. Of ik doe het gewoon helemaal niet...

Eerst het geheel eens werkend krijgen...:X
 
lfmd dat ik mee ga als je gaat testen, en wat betrefd de carb je kan mijn 28 mm lenen en verneuken voor de nozzle:D. Als jij ook nog even wat nos sproeiers ergens besteld krijg je van mij geld kunnen met dat nos ook wat testen.
 
RobinV said:
Neejoh, daar houdt hij heel geen rekening mee !! :L

goh, ik dacht dat ie dat nog niet wist :7. ik heb toch wel wat zuigertjes gezien van "ervaren" mensen, die lachgas hebben gebruikt.
 
mightywieger said:
goh, ik dacht dat ie dat nog niet wist :7. ik heb toch wel wat zuigertjes gezien van "ervaren" mensen, die lachgas hebben gebruikt.

Komop jongens geen ruzie maken.
Iedereen die iets probeert en test, daar zal het kapot gaan, dus ook bij de 'beste'.
 
Sander said:
Eehm... Geen idee :).

De afstelling is momenteel op de Dempster-manier... Voorzichtig een 3 a 5-tal pk's pakken, zonder risicovolle happenings.


Hmmm, als de afstelling nog volgens de dempster manier staat net als op SMP, score je iets van -3 pk extra 8P, ik weet niet of hij hem later nog goed afgesteld heeft of dat hij hem er meteen weer vanaf heeft getrokken :D

Verder zoiezo echt een mooi, lekker zippie, met een goeie berg vermogen.
Succes...
 
lezen is moeilijk he?

Sander said:
Zo...

Vlak voor de kerst, moest ik een bezoekje brengen aan Dempster... Aangezien zijn bromfiets niet lopend is, kreeg ik van hem een doosje met zooi mee... waar ik mee mocht gaan "klooien"...

Even gekeken..en wat zag mijn oog?

attachment.php


Duidelijk dat ik in de eerste week van Januari, dus weer wat aan het sleutelen ben :).
 
Evert@Zip said:
Hmmm, als de afstelling nog volgens de dempster manier staat net als op SMP, score je iets van -3 pk extra 8P, ik weet niet of hij hem later nog goed afgesteld heeft of dat hij hem er meteen weer vanaf heeft getrokken :D

Verder zoiezo echt een mooi, lekker zippie, met een goeie berg vermogen.
Succes...


dit was wegens kapotte ontsteking, waardoor die geen toeren wou janken. Later met pronk gefixt @ koopmans, en 4 pk dr bij @ 15300 toeren
 
Binnenkort komt er nog wat spannends..... :). Ik zit effe te kijken, of ik de NOS-kit werkend ga maken... Ik moet natuurlijk wel optijd klaar zijn voor begin mei... (midland Lelystad)

Nu eerst ff een nieuwe kappenset bestellen, en daar mee aan de gang gaan... Vallen met deze kappen, vind ik toch een beeeeeeetje zonde :X
 
Soww..

Dan moet ik opschieten met:

- nos-kit demonteren
- stnd stuurtje monteren
- nieuwe kappenset monteren.

Want voor de rest ben ik.... bijna klaar :D
 
Och.. Niet zo'n grote mond he ;) pisventje... :p


Wat de toekomst allemaal nog gaat brengen, weet ik niet echt. Wel weet ik, dat de Nos-kit binnenkort weer terug gaat richting de rechtmatige eigenaar.. TE weinig tijd, om daar echt mee te gaan puzzelen....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top