"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
rob#10 said:
vertel is wat meer over die winkel. ken het niet nisk van gehoort nog.

Laten we dat niet in dit projecttopic doen.
Er zal binnenkort wel een topic over komen denk ik...
 
Echte 3 vette scootjes naast elkaar... Maar waarin in dit topic is er sprake van beunen want dit ziet er allemaal vrij proffesioneel uit, behalve dat oerlelijke zadel.
 
Okeej...

Van de week een rondje gereden, en ben totaal NIET tevreden over de wegligging...

- Enorm instabiel
- Stuurt paniekerig
- Onhandelbaar van 0 - 20 km/h
- Instabiel op rechte stukken
- Breekt snel uit, bij teveel remmen op de achterkant (blokkeert heel snel)
- Bij remmen met de voorrem, lijkt het subframe wel van elastiek, en haalt de achterkant bijna de voorkant in:

To do:

- Heidenau's weer vervangen voor ML50-exemplaren. (minder paniekerig stuurgedrag)
- Nieuw Zip-subframe scoren, en voorzien van silentbloks
- Vering stellen
- Verzwaringsplaat monteren ivm onhandelbaarheid 0-20 km/h
- gasnaald stellen. (loopt terug in toeren, boven de 120 km/h. Ik denk dat hij bovenin te arm/te rijk loopt...)

Tevens is de topictitel even gechanged door Pronk, omdat er inderdaad weinig meer "beun" aan is.....:)

Meerdere foto's komen pas, als Koopmans definitief de deuren gesloten heeft. Ik wil dan ook niemand anders foto's zien posten. Eerst alles bij Koopmans afsluiten, voordat ik @ nieuwe zaak mezelf eventueel nuttig ga maken.
 
Last edited by a moderator:
Ik heb je er nou es een keer op zien rijden... en idd wat een irritant zenuwachtig kreng is dat zeg :eek:

als je in de ankers gaat lijkt het net of je op je smoel gaat zo erg klappert je stuur van links naar rechts. :D daar moet duidelijk verandering in komen.

voor de rest viel het me niet tegen hoe hard ie eigenlijk liep met die 19 mm ;) netjes hoor
 
Dat was vrijdag echt te erg :X, heel dat ding slingeren tijdens het remmen, Jasper was helemaal bang aan het worden :henko: Wat is het toch een gevoelige jongen he.

maare zag er wel netjes uit :), zie je binnenkort wel weer.
 
Zo...

Vlak voor de kerst, moest ik een bezoekje brengen aan Dempster... Aangezien zijn bromfiets niet lopend is, kreeg ik van hem een doosje met zooi mee... waar ik mee mocht gaan "klooien"...

Even gekeken..en wat zag mijn oog?

attachment.php


Duidelijk dat ik in de eerste week van Januari, dus weer wat aan het sleutelen ben :).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top