"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Sander Balk Tuning :W

[ir]http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/vries439/project/list/jubb/DSCF0055.jpg[/ir]

Na Jubbega was dit inderdaad. Een van de meest geownede mac, dat is iig. zeker :W Ging daar echt zwaar ruig :P Halve bigmacs door de lucht etc.

Maar nu weer ontopic :W

arme sander... gaat z'n spul niet kapot, word ie gepest door z'n vliendjes :henko:
ik heb met je te doen hoor :*

Okeej...

Vandaag even op een "loze" middag wezen testen met Pronk... Begonnen met een 1e meeting, die 18.24 (koopmansbank) Pk's opleverde...

Toen wat aangepast, en toen rond de 24.00 gescoord... Daarna iets lichter op de rollen, en een draai aan de ontsteking gegeven.. Toen we daarna gingen testen, vond mijn carbu het weer nodig, een rondreis te maken door het testbankhok, waardoor deze dermate "damaged" is, dat we niet meer verder konden met testen...

Eindscore: 24.71 pk = 19.76 Tovami Pk's..

Niet heel slecht, moet ik zeggen, voor een stnd '04, 19mm, en FKT-spec's DPR... Ik verwacht deze week nog boven de 25 pk te komen, en dan zie ik het wel..

Ik koop waarschijnlijk weer een 28mm PWK, voor het recreatieve rijden.. de 19mm word dan gemonteerd bij de SBO race's (waar ik er enkele van mee wil gaan doen).

Al met al... veel gezeur met die 19mm's... :(.

lol, je hoeveelste 19mm is dit al wel niet die je een gratis vlucht hebt gegeven? voor de rest is de score zeker niet verkeerd :)

C4rN said:
lol, je hoeveelste 19mm is dit al wel niet die je een gratis vlucht hebt gegeven? voor de rest is de score zeker niet verkeerd :)

Dezelfde :D...

Ding was half gecrushed, maar is door mezelf ge-reanimeerd & opgelapt. Nu is hij ook nog te maken.. Heb alleen een nieuw gasschuifdekseltje, kelkje & vlotterbakje nodig :).

Ronnie said:
Je mag niet klagen, maar je zal wel weer niet tevreden zijn...

Al zouden we dit met veel pijn en moeite bereikt hebben hadden we wel tevreden geweest, maar het gebeurde in de 3e run dat de carb eraf vloog. We zaten in een half uur op 19.7 pk, dus nu zijn we uiteraard pas tevreden als hij over de 20 is (vergeet niet dat het een 19mm carb is!)Wat makkelijk haalbaar is, want er is nog zat te doen, als we tijd over zouden hebben is 21 naar mijn mening ook nog haalbaar, met een 19mm...maarja. Zoveel tijd is er niet.

Eens even kijken, of morgen mijn reanimatie-middelen zijn binnengekomen.. Dan alles monteren, en kijken of we nog een keertje van de bank gebruik kunnen maken.... We zien het dus allemaal nog wel...

Tevens ben ik opzoek naar een originele Keihin...iemand?? ;)

Sander said:
Al met al... veel gezeur met die 19mm's... :(.

Je gebruikt toch wel een 19mm spruitstuk he... :rolleyes:

Al met al toch al veelbelovend dat jullie nu al tegen de 20 aan zitten met een 19mm carb.

Status
Not open for further replies.
Back