"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Joël said:
Je gebruikt toch wel een 19mm spruitstuk he... :rolleyes:

Al met al toch al veelbelovend dat jullie nu al tegen de 20 aan zitten met een 19mm carb.

Thnx....

En nee...ik gebruik een 25mm Recht Malossi spruitstuk.. Maar dat is ook vanzelfsprekend, als je met een Tropheo rijd. Die passen namelijk niet in de 17-21mm spruitstukjes...

Ik gebruik spruitstuk 02-8856B, daar blijft hij goed in zitten.
Het lijkt me niet dat het 25mm spruitstuk de goede keuze is. :)

Joël: Tussen de 19 en 20pk is redelijk normaal voor deze setups met een zo goed als standaard cilinder. :)

mhr#27 said:
Ik gebruik spruitstuk 02-8856B, daar blijft hij goed in zitten.
Het lijkt me niet dat het 25mm spruitstuk de goede keuze is. :)

Joël: Tussen de 19 en 20pk is redelijk normaal voor deze setups met een zo goed als standaard cilinder. :)

Hij bedoeld met 25mm spruitstuk het 22-28mm spruitstuk dat jij ook aangeeft.
Dat zijn dezelfde spruitstukken, sommige noemen het alleen 25mm en andere 22-28mm :)

jullie hebben het dus gewoon over hetzelfde.

ts: Nice spullen en ook een nette score vind ik :) ben benieuwd hoeveel je er nog meer kan uithalen.

in: "Sander's 19mm carb schietende zip" :D
edit:// te laat:P

zonde dat die car weer kapot is dat zijn echt van die kleine dingetjes die het echt fokken:S

Zo...

om even wat leven in de brouwerij te brengen... Nogmaals de scootertjes naast elkaar ;)

attachment.php

attachment.php

pruttelbakje said:
zonde dat die carbweer kapot is dat zijn echt van die kleine dingetjes die het echt fokken:S

Na wat "afkijk-werk" bij onze SOBW topscootervriendjes, heb ik een oplossing gevonden, waarbij de carbu in het spruitstuk moet blijven zitten.

Na deze oplossing is er alweer 4 liter benzine verstookt, dus ik heb vertrouwen, dat het blijft zitten ;)

mhr#27 said:

Voor de duidelijkheid...:

- Stnd Speed '04
- 19mm Tropheo carb
- Tuned Spruitstuk & membraan
- Dpr uitlaat.

Last edited by a moderator:
Zeg wat een mooie achtergrond :P

Joke hoor. Ik heb ze vandaag nog even mogen bewonderen. Rijd nog best goed met dit carbje. En ze blijven echt zo mooi he.....

Edit: Ik had ze er opnieuw opgezet maar om onderstaande vragen te voorkomen in dit topic, zijn ze ook weer verwijderd. Graag via PM verdere vragen. niet in dit topic.

Last edited:
Omdat het van koopmans nu wel bekend is kunnen de fotos ook online van Sander zijn ding(en). Ik heb ze al gehost dus knal ze ook maar online voor hem. Alstu Sander!

fm85jm.jpg

fm840g.jpg

fm842f.jpg

Status
Not open for further replies.
Back