"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Okeej.....

Koop de Scoot'in van Maart 2006...

De zip is inderdaad tekoop.... Alles is klaar voor een motor, pak, rijbewijs.. ik mis enkel nog de centjes ervoor...

Daarnaast ga ik na de zomer op mezelf wonen, en een huis inrichten, gaat ook niet lukken voor een tientje of 5.... Vandaar de keuze... Het ding staat stil, en heb eerlijkgezegd erg weinig tijd op het moment..

Wel rijd ik natuurlijk nog vaak op de straat NRG van m'n zusje.. en, zal dr na de verkoop van de bierkoerier, er nog een zip sp '98 komen, met een mild straat/wijk-vlam-setupje :)
 
Gay :p Maar tis een duidelijke keuze.. Je hebt je lol er van gehad, en nu is het tijd voor iets nieuws... :)

Have Phun op je nieuwe snorfiets :)
 
D.J said:
Gay :p Maar tis een duidelijke keuze.. Je hebt je lol er van gehad, en nu is het tijd voor iets nieuws... :)

Have Phun op je nieuwe snorfiets :)

Ik geloof er toch geen reet van, dit is pas de 6e keer dat je er zogenaamd mee gaat stoppen... :)
 
Pronk said:
Ik geloof er toch geen reet van, dit is pas de 6e keer dat je er zogenaamd mee gaat stoppen... :)

je weet hoe de vork aan de steel zit...

Stoppen doe ik nooit.. waarom zou ik anders weer een zipje gekocht hebben +ralf+
 
Jah?

Vet +ralf+!!!

Ik laat de page nog een weekje of 3 open, voordat ik hem close.... Dan komt er nog een project-pagina, voor een Sp '98...

En nee.. het word een wijk/circuit fietsje.. geen gekke dingen meer, en we houden het rustig... (hoop ik :X)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top