"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Sander said:
En ik moet zeggen... Ik hoop dat ik met de stap van 28 naar 19mm een beetje koppel kwijt ga raken...., want momenteel is er niet relaxt mee de bocht uit te komen :X

Ik zie je al door de bochten stuiteren :X :D

Dat was dus wel het probleem, tijdens een "chill" ritje op het industrie-terrein.. Van de week naar even de 19mm van Freds sjeezer aftrekken, en die eens proberen.. Kijken wat voor effect het geeft mbt het oppakken...

En ik denk dat een verzwaringsplaat op de ontsteking, ook een plan is :!

Sander said:
Dat was dus wel het probleem, tijdens een "chill" ritje op het industrie-terrein.. Van de week naar even de 19mm van Freds sjeezer aftrekken, en die eens proberen.. Kijken wat voor effect het geeft mbt het oppakken...

En ik denk dat een verzwaringsplaat op de ontsteking, ook een plan is :!

|( gebruik je dat ding ook een keer.....niemand gebruikt hem terwijl je er wel extra voor betaald

Raym0nd said:
|( gebruik je dat ding ook een keer.....niemand gebruikt hem terwijl je er wel extra voor betaald

de meeste jongens sprinten ermee... en waarom zou je hem monteren als sprinter ? ;)

als racer vind ik het een ander verhaal, dan is het wat minder zenuwachtig enzo. En racers zie je wel degelijk met die verzwaringsplaat rijden hoor :!

JasperdB said:
de meeste jongens sprinten ermee... en waarom zou je hem monteren als sprinter ? ;)

als racer vind ik het een ander verhaal, dan is het wat minder zenuwachtig enzo. En racers zie je wel degelijk met die verzwaringsplaat rijden hoor :!

ja je heb gelijk.....maar dan kunnen al die sprinters gewoon beter de "luchtgekoelde" versie kopen....terwijl de meeste dat niet doen.

nu weer verder over Sander zen sbo zippert

Lekker belangrijk ook eigenlijk :D.

Ik scoor gewoon ergens zo'n plaat, 19mm erop schroeven. Ondertussen even een blanke kappenset bestellen, en die monteren, Teflon val-strips maken, en dan gewoon gieren!! Voordat het al te slecht weer wordt.....:(

Sander said:
Lekker belangrijk ook eigenlijk :D.

Ik scoor gewoon ergens zo'n plaat, 19mm erop schroeven. Ondertussen even een blanke kappenset bestellen, en die monteren, Teflon val-strips maken, en dan gewoon gieren!! Voordat het al te slecht weer wordt.....:(

plaat kopen ?

Arnoud said:
Die valstrips kun je ook gewoon maken van broodplank/snijplank. Tip kreeg ik van de std klasse kampioen :)
Bij de bowling waar ik werk, hebben ze kilometers van Perfect teflon liggen... Daar kan je het hele veld dubbel mee behangen ongeveer...;).

Scheelt me weer 3.99 bij de blokker :)

:)

Okido.. Ik zal eens wat reepjes meenemen.. Het zijn oude strips van de bowlingmachine's.. Die beginnen op sommige plekken te splijten, dus moeten die strips dan vervangen worden...:!

Klein update-je..

- Keihin + spruitstuk + vl13 is verkocht..
- Nieuwe VL13, spruitstuk & 19mm gaan van de week besteld worden...

En als we dan toch bezig zijn.... Ook maar een nieuwe blanke kappenset.. Omdat deze kappenset net iets "te netjes" is, om kapot te vallen tijdens het trainen & proberen....:X.

Al met al.. er komt een klein beetje geld binnen, en er gaat weer een pak geld uit :L

wat ga je met je oude kappenset doen dan? bewaren voor de show af en toe of een mooi stoffig plekje geven in de schuur:P

en wat bedoel je precies met 'zo'n plaat' en wat voor nut heeft het?

Dan verminderd de gasreactie, dus is de scooter minder nerveus zodat er op een circuit beter mee gereden kan worden. Toch?

Maar ziet er verder goed uit!

aha, dankjewel:*

je maakt het vliegwiel zwaarder ofzo dus dat ie minder snel draait en de gasreactie verminderd wordt, of ben ik nu dom aan het doen:D

pruttelbakje said:
aha, dankjewel:*

je maakt het vliegwiel zwaarder ofzo dus dat ie minder snel draait en de gasreactie verminderd wordt, of ben ik nu dom aan het doen:D

Hij accellereert minder snel, maar zal uiteindelijk net zo "snel" kunnen draaien.

Status
Not open for further replies.
Back