"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Tyrone said:
d8 ik ook.. ook dat gaatje boven op de bolling.. ;)

AdiozZz

Dat hoeft natuurlijk niet de reden te zijn. De scooter liep vanaf 130 km/h vast.. dat betekend, dat de zuiger nog een paar seconden doorliep, voordat deze stil stond. Hierdoor kan de onsteking zo van slag zijn geraakt, dat deze op steeds het verkeerde tijdstip heeft ontstoken. Zo kan er binnen een fractie van een seconde, al een groot gat onstaan :!

Het was een zeiljack ;)

Repareren is geen probleem... Komt allemaal wel weer op z'n pootjes terecht. Ik ben ook weer van de straat, dus dat zijn alleen maar voordelen.

Als het weer loopt, gaan we wel weer eens wat testen, want de laatste keer dat ik serieus bezig was daarmee, kan je bijna in de geschiedenisboeken terugvinden :X

Sander said:
Denk eerder niet goed bij mn hoofd 8P

Nou ja als je eerst al besluit om te stoppen met deze scooter, dan uiteindelijk hem toch weer opbouwd. Dan naait het zooitje lekker vast, maar dat mag de pret allemaal niet drukken want er word gewoon weer nieuw spul besteld 8P

Neemt niet weg dat ik het wel een gaaf project vind 8)

Sjah....

Even buiten beschouwing gelaten, dat mn big-end er 2 weken voor lelystad uitliep, en dat dat geintje me ook alweer wat piek gekost heeft...

Sjah...stoppen met scooters & bij de Koopmans-crew horen, gaat niet goed samen blijkbaar :D

Duidelijk geval van compressie/ ontsteking.

Balk, waarom scoor je niet even zo'n AIM bougiesensor? Dat bespaart je echt een hoop ellende en geld...

Wel bruut die alu coating in je uitlaat... :D

Joël said:

Balk, waarom scoor je niet even zo'n AIM bougiesensor? Dat bespaart je echt een hoop ellende en geld...

Bougiesensor heeft hij gewoon als het goed is.. Die heb ik in ieder geval wel meegestuurd :P Of bedoel je niet die temp. dinges?

Robsenda said:
Je wist het gewoon niet :+
Hoef je nu niet ineens zo eigenwijs te doen :|

Maar je bent goed bezig *D

heb je het over mij ?

dan krijg je een "aha" van mij ;)

@ sander: zorg dat dat ding weer knalt @ smp :)

suc6 :+

AdiozZz

Joël said:

Net alsof je daarop kijkt als je met een R1 aan het sporten bent :W:W

ik heb wel bewondering voor je dat je gewoon onvermoeid alles weer opbouwt alsof er niks gebeurt is :eek:
ik zou denks allang afgehaakt zijn :X

Joël said:

Compressie is het niet... squish van 0.6. Dit icm met een 100% stnd Speed-kopje. Dat kan geen problemen geven, aangezien de voorgeschreven squish op 0.45 staat (Aangegeven, in de bijgeleverde informatieboekjes).

Misschien was het de ontsteking, die stond namelijk niet op 2.25, maar op een andere waarde.

Ikzelf denk gewoon, dat het een kwestie van te weinig koeling is geweest, aangezien er minder dan 3/4 liter koelvloeistof uit het systeem kwam.

Maar daar kunnen we wel leuk over gaan discussieren...Ik moet gewoon alles weer in elkaar fixen, zorgen dat het koelsysteem tot de nok toe vol staan, en zorgen dat de ontsteking effe gecheckt wordt. Dan is hij klaar voor Speelmansplaten.

Na Speelmansplaten ga ik dan kijken, hoe de cilinder er van binnen uitziet, en of er evt een nieuwe exemplaar op moet komen :'(

Status
Not open for further replies.
Back