"Sander's beun Zip sp Project"

Status
Not open for further replies.
Ik heb wat foto's gevonden, van Bami, die Zaterdags, even op mijn zip is wezen sprinten....

Toen was de zip nog heel :'(

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Hopenlijk zit alles binnen 2 weken weer knallend en goed in elkaar ;)

Zo stond de zip @ Koopmansstand... (foto is van onze franse vrienden +ralf+).

Sjah... Nu eerste een weekje vakantie...en als de zuiger weer binnen is, ga ik het zooitje weer in elkaar draaien :)

Last edited by a moderator:
Sander said:
Zo stond de zip @ Koopmansstand... (foto is van onze franse vrienden +ralf+).

Sjah... Nu eerste een weekje vakantie...en als de zuiger weer binnen is, ga ik het zooitje weer in elkaar draaien :)

letterlijk of viguurlijk:):W

rob#10 said:
letterlijk of viguurlijk:):W

Eerst figuurlijk....

Daarna ooit vast nog wel eens letterlijk... :X, maar eerst eens een leuk vermogen neerzetten met een iets kleinere carb... Met het oog op de toekomst ;)

Sander said:
Eerst figuurlijk....

Daarna ooit vast nog wel eens letterlijk... :X, maar eerst eens een leuk vermogen neerzetten met een iets kleinere carb... Met het oog op de toekomst ;)

Ik weet denk ik al voldoende, je gaat met een 19 mm testen ofwat?

Zolang je recreatief meerijd en je door de keuring komt kan je gewoon branden, word je alleen eind van de dag gediskwalificeerd :p

Sjah... Beetje lullig.. Rijd je heel het veld weg.... Word je gediskwalificeerd.. Dan word ik liever gewoon 2e, door binnen de regels te blijven...

Ik weet zeker, dat er makkelijk 20+ met een 19mm te halen is.. Dus opzouten!, en racen volgens de regels! :D

Klopt...

Die zadelhoes heeft een 1 of andere flapdrol er eens in 5 minuten omheen getrokken...

Alleen enig idee, hoeveel piek het kost, om 2 projectscooters netjes te maken? :) Precies.. alles op zn tijd... het komt echt nog voor elkaar -:-

Zo....

Het nieuwe zuigertje is binnengekomen, maar heb ik lief afgestaan aan enkele mensen, die wel op Speelmansplaten wilden rijden...

Daarom heb ik even een oud versleten exemplaar van de Storm gepakt, en die gemonteerd.. Meteen even gekeken of het liep, en hem een stukje uitgelaten...+ralf+.

En ik moet zeggen... Ik hoop dat ik met de stap van 28 naar 19mm een beetje koppel kwijt ga raken...., want momenteel is er niet relaxt mee de bocht uit te komen :X

Status
Not open for further replies.
Back