De onderdelen voor het koelsysteem heb ik allemaal binnen en het ziet er goed uit. Wanneer ik de compressor binnen heb (gekregen voor kerst topcadeau) zal ik de boel eerst even doorspuiten met lucht het blijft toch tweedehands.
Helaas past het stalen waterpomp koelpijpje niet zonder dat ik het gat in het carter groter maak dus die staat weer op marktplaats. Is toch alleen geschikt voor 125cc - 180cc blijkbaar. Bij de volgende bestelling zal ik een nieuw pijpje meebestellen.
Radiateur en reservoir gemonteerd. Onderste koelslangen zijn tekort dus daar moet nog even een nieuwe voor komen. En de bovenste plastic aansluiting van het reservoir was gedeeltelijk eraf gescheurd dus die heb ik gelijmd hopelijk is het daarmee gefixt. Het frame staat er nu zo bij:
Ik ben benieuwd of de voorkap gaat passen met een Runner Radiateur , zonder te zagen en dat de knipperlichten behouden kunnen blijven .
Meestal word bij ZIP een Aerox of Malossi Radiateur gebruikt , zodat het inde voorkap past ,(met Sp Reservoir )
Ik ben benieuwd of de voorkap gaat passen met een Runner Radiateur , zonder te zagen en dat de knipperlichten behouden kunnen blijven .
Meestal word bij ZIP een Aerox of Malossi Radiateur gebruikt , zodat het inde voorkap past ,(met Sp Reservoir )
We gaan het zien of het passend te maken is, in eerste instantie zal het toch even testen zonder kappen worden. Ik heb een SP reservoir besteld inmiddels want diegene die ik had was gaar en niet gelukt met repareren (plastic soldeer).